28 Ekim 2009 Çarşamba

Everyday Minerals Ürünlerim - Mineral Makeup - my Everyday Minerals Products

Şuradaki yazımda allıklarımdan bahsederken Everyday Minerals allıklarımı da yazmıştım. Burada tüm Everyday Minerals ürünlerimi tanıtacağım. Fırçalarım dahil.(aslında far fırçamı koymayı unutmuşum. ama şurada kendisi var)


1-Rice Powder Fair(finishing powder)= pirinç özü(rice),mica,demir oksid(iron oxides) ve magnezyum(magnesium) içeriyor.bir de slica olsa tam olurdu ama silica baz için daha iyi tabii ki. 7g.
2- Apple Blush(mat allık)= Yoprak tonlarında pembe. Çok fazla pembe sevmeyip yanaklarına renk gelsin isteyenler için mükemmel.Markanın en çok satanlarından.
3- 2$ a aldığım ve bazı fondötenlerimi karıştırdığım geniş kap.


1- Smokey Eyeshadow = Klasik mat siyah 1g
2-Bubble Tea Eyeshadow = Turkuaz mavi ve çok hafif pırıltıları var 1g
3-12AM Eyeshadow = Antik altın pırıl pırıl ve yılbaşı için mükemmel 1g
4-To Do List Eyeshadow = Bol pırıltılı açık pembe 1g
2.5$a almıştım sanırım?


1-Pink Ribbon = Pırıltılı çok açık pembe. Daha çok aydınlatıcı olarak iyi -Light pink with lots of shimmer.can be use as a hightlighter

2-Walkee Talkie = Koyu pembe, bol pırıltılı - dark pink with lots of shimmer. can be use for a nightout look.

3- Nick Nack = Mat açık şeftali tonu. Doğal ilkbahar makyajları için mükemmel. Ben bu range bayılıyorum ama koyu renklerde belli olmaz. Ben süpre açık renkli gibiyim. :p - Mat light peach color. Perfect for spring innocent looks. I'm a big fan of this blush. It is good for ivory, light skins.

4- All Smiles = Klasik mat turuncu renginde. Beğeneni çok ama ben sür sür yüzümde renk göremedim. Mat orange color. not pigmented. I do not like it. hard to apply. does not show color.

5- Once&Again = Apple allıktan daha koyu ve mat. Koyu tenliler ya da bronz tenliler için uygun. - Darker than apple blush. it is good for who have dark or bronze skin.

Bunları da 2.5$a almıştım sanırım? bir tanesi deneme seti içinde almıştım.


1- Intensive Concealer = Açık tenliler için ten renginden birazcık açık.
2- Mint Concealer = Yeşil renginde ve kırmızılıkları düzeltmek için.
3- Sunlight Concealer = Sarı renkte ve mavilikleri düzeltmek için.


Bunlar da benim açık ten rengime uyan fondötenler. "Fair" kış ayları için, "Ivory" bahar ayları için, "Linen" yaz zamanlarım için. Ben buğday tenlilerden daha açığım. Eğer buğday tenli iseniz kesinlikle bunları seçmeyin. Çok açık gelecektir. Kışa doğru tam boylarını alacağım. Tercihim yarı mattan yana. Ayrı bir yazı ile farklılıklarını da açıklayacağım.

2 yorum:

Pebbles dedi ki...

Harikalar yaa bayıldımmm.EM Artık gönderim yapmıyor değil mi :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

maalesef :_( abd den adres alacağız ya da tanıdıklarla getireceğiz artık...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails