8 Ekim 2009 Perşembe

Introduction to Makeup : Basic Face Brushes / Makyaja Griş : Yüz Fırçaları

Burada sahip olduğum değil temelde herkesin sahip olması gereken fırçalardan bahsedeceğim.

Evet yanlış görmediniz. Sadece 2 fırça yeterli. Bir tane allık bir tane pudra için. Tabii ki başlangıç için. Sonrasında bronzlaştırıcınız için ve kullanıyorsanız ve sünger kullanmak size hitap etmiyorsa fondöten fırçası. Fondöten fırçaları da arzu ettiğiniz kapatıclık oranına göre çeşitlenmektedir. Ben fondöten kullanmıyorum en azından sıvı olanlarından. Mineral fondöten tercih ediyorum ve bunun içinde aşağıda gördüğümüz Flat Top Brush (üst kısmı düz fırça) kullanıyorum. Ben terihimi Everyday Minerals fırçalarından yana kullandım. Markayı zaten severim. Fırçalarına da hasta olanların sayısı çoktu ben de dayanamdım aldım.

oooooooooo!!! o ne müthiş bir fırçadır. Pudra sürmek hiç bitmese... Bir fırça ile bir makyaj uygulaması bu kadar mı kolay olur. Eline ilk defa fırça alacak bir çocuk bile oturur profesyonel gibi pudra sürer. Zaten siz sürmüyorsunuz fırça işini kendi görüyor zaten. Aaah ah... mübalağ sanatında da üstüme yoktur hani :p böyle halka arasında simile dediğimiz halbuki neden mimik falan diye adlandırmadığımız işte her ne ise ondan koymadan da edemem. msn de arkadaşlarımla anlaşma zorunluğu çektğim seneden beri ne msn kullanıyorum ne de internet üzeerinden espri yapıyorum. Yapınca da smile koymak şart. Aaah ah çok başım yandı...

Bir diğer gerekli fırçamız da allık fırçası. Bende Oriflame in allık fırçası var. Yumuşak ve kullanması kolay veee ucuz :D Genelde bu fırçayı kullanıyorum. Özellikle yoğun pigmentli ürünlerde ürünü fazla alamayn fırçalar daha iyi. Yüzünüze bir ton ürün boca etmemiş ve daha yoğun isterseniz bu fırçayla daha fazla sürüp çok sürmenin vermiş olduğu dertten de kurtulmuş oluyorsunuz. Allı sürebilmek benim 2 sene önce başlayan  makyaj hastalığım süresince en son ve n zor öğrendiğim olay oldu. Hala arada beceremediği olur. Eyeliner sürmek allık srmekten daha kolay. Allık fıçalarınızı da tekniğiniz glişip istekleriniz arttığında farklılıkları görüp ona göre değişik tercihler yapmaya başlayacaksınız. Başlangış için bu iki fırça yeterli. Devamını a ileride paylaşacağım...



I'm gonna tell you about basic face brushes not all brushes that I have. Just 2 brushes for face is enough.

1- Powder Brush = for mineral makeup or regular pressed powders, flat top brushes are perfect for that. Applying powder with a flat top brush is so easy and so fun. My powder brush is from Everyday Minerals. I adore it's brushes. They are so soft like heaven. (like I've been there :p) I wish applying powder with this never ends :D It's like massaging to your face. (I think this is the right word)

2- Blush Brush = I think this is great blush brush for beginners. Because this brush takes enough of product and you can build up later. If you use a brush has bristles that are dense, it will take too much of product and you wont be able to fix it. Applying blush was the hardest thing in makeup applications for me. Practise will increase your experince and you will be able to choose what brushes you need. Also I will show you my other face brushes so you will see what products you can get later.

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails