12 Eylül 2009 Cumartesi

My Blushes

Başlığım çok orjinal olmuş öyle değil mi :p Pembe allık delisi olarak kullandığım allıkları sizinle paylaşayım dedim. Bir Mac allığım eksik. Aslında "pink swoon" a taktım lakin elimdekiler kullansam öncelikle daha iyi olacak.
Ürün tanıtımlarını okumayı her zaman çok sevmişimdir. Yapmazsam eksik kalırım :p

I'd madly wanted a review about my blushes as a blush freak. There is only Mac blush missing but I have to use those first. I have to stop shopping just for a few days :D






1- Nars "Mata Hari" 4.5g =Çok doğal bir soğuk pembe tonu ve mat. Benim gibi ölü beyaz tenlilerde güzel durduğu gibi koyu olması nedeniyle koyu tenlerde de güzel duracaktır. En sevdiğim allıklarımdan biri öyle ki yedeğini de aldım hazır Harvey Nichols ta indirim varken :)

Matt blueish pink tone. For ivory skins like me, it will suits beautifully.It's one of my favs and I bought a backup too :)

2- Pop Beauty " Pretty in Pink" 12g. = Hangi blog yazarının alışverişinden öğrenmiştim bu sityi hatırlamıyorum ama http://www.allcosmeticswholesale.com/ dan aldığım ve diğer ülkelerde Sephora da satılan bir kozmetik markası. Fiyatları gayet uygun. Resimde görülen renkleri karıştırınca aşağıdaki kombinasyon ortaya çıkıyor. Hafif ışıltılı.

Nice price, a hint of glitter, sweet warm pink.

3- Everyday Minerals "Apple"6g = Mat, toprak tonu koyu pembe. Benim için bronzer gibi ve kontür için mükemmel. Özellikle pembe allık elmacık kemiklerinin üzerine ve apple ı elmacık kemiklerinin altına sürünce çok hoş oluyor.

Warm earthy pink. I'm using it as a conturing my cheeks beacuse it's too dark for me as a blush.

4- Scott Barnes "Posh" Cheek Palette 15g = 1 numaralı allığım. Sıcak pembe bir tonu var genel olarak. Aydınlatıcı kısmı daha soğuk. Hem üçü bir arada hem teker teker kullanın çok doğal ve çok güzel görünüyor. http://www.strawberrynet/ adresinden satın alabilirsiniz. Burada fiyatı oldukça uygun.


This is my top fav blush ever. in the middle of the palette, there is dark baby pink, on the right there is baby pink and left one is the highlighter color. You can use it all three with blendig or individually or conturing your cheeks. Really pigmentted but a little expensive. You can check it at Sephora.

5- Maybelline Dream Mousse Blush "07 Peach Satin" 7ml= Okula ya da işe gitmeden önce, hızlı makyaj yapmak zorunda olduğumda imdadıma yetişiyor bu allık. Hafif pırıltılı şeftalimsi pembe bir tonu var adından da anlaşılacağı gibi :p

Saprkley day time peach color blush with a hint of pink. Easy to use, especially for the quick touchups.

6- Samashbox O'Glow 15ml= Resimde görüldüğü üzere pek renk vermiyor. Allık için baz olarak kullanmak daha mantıklı. Südrükten sonra pudramsı bir yapıya dönüşüyor.

Matte cream blush.it's not very good but you can use it as a blush base because it turns powdery after you apply it.

7-Everyday Minerals "Walkie Talkie" 1g = Oldukça simli toprak pembesi. Sadece özel günlerde kullanılabilecek bir renk çünkü çom fazla ışıltılı.

Sparkly dark pink and good for night...

8-Everyday Minerals "Pink Ribbon" = Sadece aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz ki buna çok uygun.



9-Everyday Minerals "Once&Again" = Apple dan daha koyu ve esmer tenlilerde mükemmel duracağını düşündüğüm bir mat allık.

Darker version of apple. Good for dark skins.

10-Everyday Minerals "All Smiles" = Mat turuncu ve yeşil göz makyajı ile buğday tenlilerde mükemmel duruyor.

Matt orange color. it is great with green eye makeup on beige skin tones.

11-Everyday Minerals "Nick Nack" = Mat açık şeftali pembesi çok şirin bir renk.
Matt pinkish peach color.




without flash (this is my arm :P) flaşsız


with flash - flaşlı

3 yorum:

EMC dedi ki...

Merhaba bloğunuzu tesadüfen keşfettim ve odukça ilgimi çekti.Gerçekten çok hoş bir blog .Birde size birşey sormak istiyorum

http://www.allcosmeticswholesale.com/ bu siteden alışveriş yapmak istiyorum fakat shipping method bölümünde sorun yaşıyorum siz hangi seçeneği seçip sipariş vermiştiniz?Benim seçtiğim seçenekte 20 usd shipping ücreti çıkıyor bu da oldukça yüksek bir miktar bu konuda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

çok teşekkür ederim :D çok sevindirik oldum :p

siteden ortalama büyüklükteki üründen 5 ten fazla alırsanız usps first class international ile fazla bir ücret ödemiyorsunuz. 5 parça dedim çünkü 1ibs max. ağırlık first class mail için ve bu da ortalama 5 parça ürüne denk geliyor. Ama bence en iyisi Priority Mail international seçeneği.25$ sabit yol ücreti ile (belli bir ağırlıktan sonra artıyor ancak 2-3$) 10 ya da daha fazla ürün alabilirsiniz. Ben ilk 2 siparişimde 5er ürün almıştım ve 12,5$ tutmuştu. Priority daha güvenli ve 100€ yu geçmeden bol bol ürün ödeyip sadece 25$ shipping ödüyorsunuz.

webcapkini dedi ki...

teşekkür ederim.Bloğunuzu takipteyim:)))

Benden kaçış yok :)))))

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails