4 Ekim 2009 Pazar

My Skincare Routine - Ben Cildime Ne Yapıyorum (Combination Skin)

Üniversite 2. sınıfa kadar hep mükemmel bir cildim olmuştu sonrasında çenemde ve alnımda sivilceler oluşmaya sevgili burnum da siyah noktalarla dolmaya başladı(ığyk...) Bende gençlik değil yaşlılık sivilce çıkarttı. Ne olursa olsun bu sivilcelerden kurtulmalıydım!!! :p Sevgili sivilcelerim hala çıkıp yokolmaya devam ediyorlar ve bu süre zarfında bana yardımcı olan ürünleri tanıtmak istiyorum.

1- Clinique 3 Step System = 3 numaralı sresiyi kullanıyorum. Karma ciltler için uygun. Yanakların kuruya gönük T bölgem kabus yağlıdır. Özellikle toniğin hastasıyım. Mükemmel temizliyor. Zaten içinde salisilik asit olan herşey sivilcelere iyi gelir. Loreal'in sivilceliler için olan serisinin toniği hariç. Yüzümü yapış yapış yaptı ve kokusu dayanılmaz kötü. Clinique almak istemezseniz "Neutrogena" nın ürünleri ve özellikle toniği çok iyi.
Yüzünüzü tezmileme jeli ile yıkadıktan sonra tonik derinlemesine tezmiliyor ve içindeki salilsilik asit ve diğer bileşenler yüzde kaldığından iyileştirme sürecinde rol oynuyor. Ben sivilcenin üzerine ilaç gibi de sürüyorum.

Nemlendiricisi hem koku hem de yapı olarak çok güzel ama cildiniz yaplı ise sakın sakın sakın losyonu almayın, jeli alın. Karma ise gidip test edin çünkü cildinizdeki yağ oranı karma olmasına rağmen çok ise yine losyon yerine jel almak daha iyi olacaktır. Şişesi de pompalı olduğundan oldukça hijyenik. Tercih etme denelerimden biri de bu.

2- Clinique Göz Ürünleri= Makyaj temizleyicisinden hiç haz etmiyorum. Kullandıktan sonra yıkamak gerekiyor ve ben de buna üşeniyorum. Yağlı bir yapısı yok ama olsaymış daha iyi olurmuş çünkü makyajı hiç iyi çıkartmıyor. Alışverişten sonra verilen hediyelerden biriydi. Bitmesini bekliyorum.

All About Eye Rich = Gerçekten rich. :p O ufacık hediye boyu bile oldukça uzun gidiyor. Benim fazla bir göz problemim yok. Sadece makyajdan dolayı nemlendirilmesi gerekiyor ve bu konuda oldukça başarılı. Makyajımı çıkarırken gözlerime pek iyi davranmadığım için krem sayesinde hala yaşıyorlar :D

3- Oriflame Essential Fair Cream = Daha çok geceleri kullanıyorum. Ben bronz olmaktak ziyade pamuk prenses gibi bembeyaz olmayı seviyorum. Bu kremi ve bir de sabunu var. Sabunu bayoda kullandığım için şampuanların yanında duruyor. Gerçekten beyazlatıyor. Sağlıklı ve parlak bir cilde sahip olmanızda büyük katkısı var. Genç yaşta olanlar için basit bir leke açıcı, cilt tonu dengeleyici.

4- Puritan's Pride A vitamin krem = İçindeki sadece A vitamini ve a vitamini cildin sıkılaşmasında büyük rol oynar. Birçok sıkılaştırıcı yüz kremin içinde A vitamini vardır. Ben şuradan aldım. Yol ücreti pahalı ama markaya güvenebilirsiniz. NewYork'ta kardiolog olan amcamdan öğrendiğim bir marka. Vitaminleri vs. ailecek birçok ürününü kullanıoyoruz.

5-SivEx Sivilce ilacı = Eczanelerden temin edebilirsiniz. Fiyatını hatırlamıyorum ama uygun. Akşam sürünce sabaha oldukça inmiş oluyor sevgili sivilcemiz.




 JustMakeup ıın beğendiği ve bunun üzerinde almaya karar veridğim ve Strawberry'den Clinique pore minimizerım gelince bu gözenekler küçülecek umarım. Yukarıdaki ben yüzümü temizlemeden önceki. Temizledikten sonra kızarıklıklar olduğu gibi duruyor.Blog yazmada yeni olduğum için atladığım noktalar olabilir. Aklınıza gelen soruları çekinmeden sorabilirsiniz. Beni takip ettiiniz için çok teşekkürler :D

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de çilekten pore minimizer aldım ama yanlışlıkla serumunu almışım, inş sen doğrusunu almışsındır ;)) Ne salaklık bendeki yaa, insan brz dikkat eder di mi!!

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

herlade kremini aldım. senin yazındaki de kremi sanıyordum. Aslında sadece 1 çeşit pore minimizer olduğunu sanmamdan da kaynaklanıyor oabilir 8)

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

pore minimizer işe yaradı mı acaba, benim de ihtiyacım var :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

pore minimizerı hergün düzenli kullanıyorum. 1 ay bittikten sonra sonuçları yazacağım... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails