25 Ekim 2009 Pazar

Flormar Suya Dayanıklı Göz Kalemi- Waterproof Eyeliner

"Suya karşı dayanıklı yapısıyla akmaz, dağılmaz, gün boyu kalıcıdır" diyor. Ben her zaman önce baz sonra kalemin üzerine far sürerim.  Şu durumda Flormar göz kalemi hiç akmadı, dağılmadı.

Gözünüze uyguladıktan sonra düzgün uygulayamadıysanız hafif dağıtarak düzeltebiliyorsunuz ancak markanın diğer kalemi ultra black eyeliner kadar yumuşakcık pufuduk pufuduk değil ama yeterince yumuşak. Göz pınarınıza rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Sadece tek göz kalemi ile dağıtaraf göz makyajı uygulamak için ideal değil.

Ben bu aralar Mac power point siyah göz kalemim yerine bunu kullanır oldum. Fiyatı 2.5tl civarında.

Fiyat kalite eğrisine bakarsak fiyat ve kalite arasındaki orantı şöyle: fiyat artarken kalite x2 oranında artıyor. (bunu grafikle anlatmak lazımdı böyle bir şeye benzemedi neyse :P )





Waterproof, smooth enough, glides nicely on waterline, afordable, good quality eyepencil this is...
It is not blendable as the other eyepencil of this brand but still pretty good. I'm using this eyepencil since I got it instead of my Mac power point eyepencil. You can buy this without a doubt... :p :D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende bu kalemin mor rengi var ama göz içine çekemiyorum renk vermiyor

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bu siyah süper.ben kalemi bitirdim sayılır hatta. seyahate çıkarken bile yanıma alıyorum ama kuzenimde yeşili vardı. o da pek renk vermiyordu. sanırım renklilerinde sorun var...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails