13 Ekim 2009 Salı

Sephora'nın Yeni Markası "FRED FARRUGIA" ve minicik haul

8 yıl artistik direktör olarak Lancome'a emek verip kendi markasını 5 yıl üzerinde çalıştıktan sonra çıkaran Fred Farrugia kolay taşınabilen bilen ve kişiselleştirilebilen paletleriyle farklılaşmaya çalışıyor. Ben pek fondöten yanlısı biri değilimdir ve sadece minral pudra şeklinde olanları kullanırım ama bu arkanın kapatıcıları ve fondötenleri kesinlikle çok iyi. Yüzünüzde ağırlık hissettirmiyor ve bulaşmıyor.

Tanıtım yapacakları için haftasonu Astroia Sephora'dan aramışlardı ve bugün de gittim baktım nedir bu blog ahalisi olarak bizi merakta bırakan marka nedir diye. Makyaj uygulaması yaptılar ve bir de ikili far aldım. Farlarıo ikili satılıyor. Zaten konsept olarak aynı tip ambalajda seçtiğiniz paletleri üst üste takıp aynasını da takınca kişiselleştirilmiş makyaj paletinizi oluşturuyorsunuz. İstediğiniz zaman parçaları değiştirebilirsiniz. Fondötene gelince, 6 saattir yüzümde ve çııkmadı. Çenemdeki oyduğum sivilcelerin yaralarını çok iyi kapattı sanki cildimin üzerinde birşey yok ki ben gerçekten bu sıvı ya da krem fondötenlerden hiç haz etmem. Yine fondöten ve kapatıcıları da aşağıda göreceğiniz şekilde aynı ambalaja sahip ve krem yapısında.

Farları yumuşacık ve görüldüğü üzere kabında ne ise uyguladığınızda da o renk. Kolay sürülebilir ve toz gibi dağılmıyor. Suratım yorgunluktan aşağı düşmemiş olsa yapılan makyaşın da fotoğrafını çekerdim ama feciiiii görünüyorum. Bu hafta içinde Astoria Sephora'da tanıtımı var gidip deneyebilirsiniz. Zaten güler yüzlü çalışanların olduğu tek Sephora Astoria Sephora(sadece avrupa yakasındaki mağazalarını biliyorum) Süper şirin ama adını(sanırım Özge Hn ya da ö ile başlıyor)hatırlamadığım makyaj uzmanı size çok yardımcı olacaktır. Bu arada farlar 1.6g ve fiyatı 50tl. Diğer ürünlerin fiyatlarını incelemedim....



(büyük görmek için tık)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

İlk defa duyuyorum bu markayı, ucuz da değilmiş maşallah. Ambalajı çok hoş. Güzel günlerde kullan;)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür ederim canım :) ben de bu vesileyle duydum. Fiyatı diğer markalarla aşağı yukarı aynı. gırmaj bakımından karşılaştırırsak. Bir de 3 adet resimdeki gibi istediğimiz herhangi bir ürün alırsak set için alt kapağı ve aynalı üst kpağı hediyeymiş. Bir de içinde silica,mica falan var. Mineral içerikli.

Unknown dedi ki...

bende ilk defa duyuyorum canım yaa, neyse hayırlı olsun bakalım yeni markamız :))
sende guzel gunlerde kullan :))

LittleDumBlonde dedi ki...

Ben de geçenlerde Astoria'da rastladım. Hatta 3 kat ürün alınca aynalı kapak ve arka kapak sadece 3 tl idi..Yani 3 kata 150 tl verip onlara sahip olabiliyorsun. Allık, far, fondoten farketmez 1 kat 50 tl idi..Ama acaip kalıcı..Allık uygulattım o aksam alısverise cıktım 100 tane thirst denedim allık gece hala duruyordur valla..denenebilir...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails