21 Ekim 2009 Çarşamba

Yestarday's Makeup - Ben dün ne makyaj yaptım?


Product Used:
Benefit Lemon Aid Lid Corrector (göz kapağı için kapatıcı)
Too Faced Shadow Insurance
Benefit High Beam
Sephora Chocalate Brown MatN03 Eyeshadow (çikolata kahve mat far)
Fred Farrugia EyeshadowCream Color with a tint of Gold Glitter (krem rengi far içinde çok hafif altın simleri var)
Maybelline Liner Express Eyeliner - Black
Mac Power point Eyepencil Engraved - siyah göz kalemi
Oriflame Brow Gel in Brown(apply with a angled brush) - Kahverengi Kaş Jeli - fırça ile uyguladım
Too Faced Lash Injection Mascara

(click see it larger - büyük görmek için tık tık )

Şimdi Nasıl Yapıyoruz?
Öncelikle Kaşımızı boyuyoruz sonra kapatıcımızı ve bazımızı gözümüze sürdükten sonra göz kapağımıza ve göz pınarı çevresine açık rengimizi yani krem rengi farımızı sürüyoruz. Sonra Kahverengi mat farımızı crease e ve dış kenara sürüyoruz ve topik uçlu fırçamız ile renkleri birbirine yediriyoruz ve göz kapağının üst kısmında kalan farı da yumuşatıyoruz görüntü olarak. Bunları Türkçe söylemek ne kadar zor???  Sonra üste eyeliner alta göz kalemi (ben gözümün üstüne iki kuyruklu yaptım ki bu tercihe bağlı tabii ki) Alttaki göz kalemini sabitleme için kahve far ile darbeler halinde farı sürdüm.  Sonra Maskara ki resime koymayı unutmuşum. High Beam Kaş altından elmakcık kemiklerine doğru yarım ay şeklinde sürüldükten sonra kş altımıza açık renk farımızı sürüyoruz. ve Ta daaa.... bu arada benim gözümün crease i çok acayip bir yerde... ;/

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails