14 Ekim 2009 Çarşamba

Strawberry.Net Haul

Pore Minimizer'a ihtiyacım varken Strawberry'nin kampanyasına da denk gelince bu alışverişi yapıverdim. Parfüm ve cilt bakımı ürünü alana seçtiğiniz bir Scott Barnes ürünü hediye idi. İlk alışvrişim olacağından Stila hediyemi de aldım. Parfümü muhtemelen çocukluk arkadaşlarımdan birinin doğum günü hediyesi olacak çünkü ben Victoria's Secret Heavenly'den başka parfüm kullanmıyorum. Ayrıca çok güzel paketlemişler.
İşte aldıklarım:

Aldıklarım:
Burberry Weekend Parfüm
Clinique Pore Minimizer Serum (evet JustMakeupcım serum almışım ama sitede de kremi yoktu. Neyse serum daha iyi etki eder belki :D )
Scott Barnes Krem Allık
Stila Lash Visor Maskara




(büyük görmek için tık-click to see larger)


I've needed a Clinique Pore Minimizer and at the same time there was a promotion on StrawberryNet and I picked something. Scott Barnes and Stila are my gifts. If you buught parfume and skin care product you could get a Scott Barnes product of your choice for free and for your first order you can get a Stila product of your choice. First order promotion is still goin on... I'm gonna give the parfume to one of my close friends beacuse I use Victoria's Secret Heavenly parfume. Here is the products that I've bought;

Burberry Weekend Parfume
Clinique Pore Minimizer Serum
Scott Barnes Cream Blush
Stila Lash Visor Mascara

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynı hataya düşmemiz tam bir komedi olmuş hehe. Serumu da güzel ama diğeri gibi anında etkiye yönelik değil, daha ziyade tedavi amaçlı sanırsam. Neyse olan olmuş bir kere. Diğer cicilerini de güzel günlerde kullan cnm;)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

serumun ml si fazla büyük ihtimalle o yüzden bu kremdir diyip atmışızdır sepete. yapısına bayıldım.1ay sonra sonuçlarını fotoğraflayacağım.umarım işe yarar :D

Sim dedi ki...

Ladies, ben de istiyorum bu üründen.Pore Minimizer. JustMakeUp'ın blogunda fotoğrafı gördüm, inanamadım. İkisini de denediniz, hangisini alayım? Instant perfector mı yoksa serum mu?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben serumu 1 ay kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım. diğerlerini de deneyeceğim. şu kadarını söyleyebilirim, yapısı müthiş. makyaj altına kullanmalık. zaten gözenekleri kü.çültücü etkisi nedeniyle makyaj öncesi sürmek gözeneklerin pudra,allık vs. ile tıkanmasını önlemeye yardımcı olacaktır. :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails