21 Ekim 2009 Çarşamba

Flormar Supershine Lipstick/Ruj N503

Pembe renge bayılıyorum. Bu renk bruju ne zamandır istiyordum. Plandığım ve gerçekleşince sizinle paylaşacağım şey olunca Mac'in creamsheen rujlarından bu renkten alacaktım ama saolsuın Flormar'da varmış. Birileri size birşeyi tanıtmadan alasınız gerçekten gelmiyor. Aynı şey Mac, Stila, Benefit, Urban Decay vs... hepsi için geçerli. Bu markaların hepsini youtube gurularından öğrenmiştim.

Neyse, ruj orta üst yumuşaklıkta, oldukça pigmentli, kalıcı ve kokusu da gayet iyi. (her zaman söylediğim gibi ben her kokuya tahammül edemiyorum) Bendeki 503 numaralı şeker pembesi.

İçeriği: Üzüm çekirdeği yağı,içeriğindeki yoğun linoleic acid ile birlikte epidermal su kaybını önlemektedir ve dudaklarda oluşabilecek su kaybına engel olarak,esnekliği arttırmaktadır.

Fiyatı:8,32tl (sitesinde)

Ambalaj: Yenilenen ambalajı çok hoş olmuş. Lakin ben eski ambalajımı pek beğenmediğimden ürünlerine pek yaklaşmazdım. Daha çok çevremde görüp beğendiğim ürünlerini alırdım. Sadece ojelerini düşünmeden alıyordum. Ayrıca markanın Astoria alışveriş merkesinde kendi mağazası var. Çok iyi olmuş. Belli renklere odaklanarak sabir ambalaj üretmek müşteri zihninde karışıklık ta yaratmaz. Sadece internetteki renkler gerçeği yansıtsa. Bilgisayarda hazırlanmış renkler yerine ürünlerin uygun bir fonda çekilmiş artistik fotoğrafları çok iyi olur hatta.

Tek Eksisi: İçeriğinde kurşun bulundurması. Kalıcılığı arttıran bir hammaddedir. Ucuz maliyeti olması nedeniyle tercih edilebilinmektedir. Açıkçası birçok yerli markadan beklerdim ama Flormar'da olmadığını sanıyordum. Umarım içeriğini yenilerler. Üstelik içeriğinde kurşun barındırmayan uluslararası markalarla karşılaştırınca(ki bu markarda 3-4tl ye ruj bulabiliyorsunuz) bu fiyata içeriğinde kurşun bulundurmamalı diyorsunuz. Tabii ki üretim hacmine bağlı olarak maliyetler düşmektedir. Marka yaygınlaştıkça bu durumda ortadan kalkacaktır ancak çözülmesi gereken bir durum bu. Markanın tek sorunlu ürünü.

Kurşun rujlarda kullanılmaktadır. Kullandığınız rujun içinde kurşun olup olmadığını anlamak için 22 ya da 24 ayar altını(alyanslar) ruju sürdüğünüz bir yerde üzerine sürmek. Tepkimeye girip ürün siyaha dönüyorsa içinde kurşun var demektir.(Kimyager kardeşimden bir ipucu)

NOT, EDIT: 2012 itibari ile artık içinde kurşuna rastlamadım... :)




FLORMAR Supershine Gloss 122 ile(altın simli)




This lipstick is really pigmented, almost creamy, stays long and has a really good smell. This is number 503 and it's a candy pink color. Ingredients: Grape core oil, linoleic acid and the orhet pigment ingredients so they will make your lips soft and prevent them drying but there is one downside of this lipstick and it is a big issue and it is that this lipstick has lead mine in it.

6 yorum:

selen dedi ki...

blogun çok güzel cnm öncelikle bunu söylemek istedim.flormarın ruju çok güzelmiş.sanada çok yakışmış. ama kurşun katılması olayına bende karşıyım sağlık önemli sonuçta.hangi markalar kurşun katmıyo rujlarına biliyo musun??

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

icinde kursun olmayan avon,oriflame,clinique ki eskiden vardi, estee,ysl,nivea, victoria's secret,nars, ve daha bircok markada yok.uyduruk markalarda ya da Turk markalarinda sikca rastlamak mumkun...

selen dedi ki...

teşekkürler cnm bundan sonra bu markalara bakıcam :)

Adsız dedi ki...

ya bişe sormak istiyorum ilk resimdeki ruj değilde bi altındaki açık pembe çok tatlı bi renk o rujun kodunu söyleyebilirmisniz ?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Hepsi aynı ruj :) ilk resim flashsız 2.si flashlı. Diğerlerinde de 122 numaralı gloss var aynı rujun üstünde... :)

monika dedi ki...

çok güzel bir renk, ama dediğin gibi keşke kurşun bulundurmasa, bu yöntemle ben de bi ara bütün rujlarımı test etmiştim, avon'da genelde yoktu, dolgunlaştırıcı rujunda vardı bir tek. nivealar l'oreal'ler de temizdi :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails