21 Ekim 2009 Çarşamba

Flormar Cicilerim - Flormar Haul

Yurtdışından Alışveriş Rehberi'nde okuduktan sonra Flormar ile iletişime geçtim. Sanki ruhumu okumuşlar gibi harika ürünler göndermişler. Renklerine bayıldım. Tam benim zevkime göre. Hatta gönderdikleri ojeden dün aramıştım Cevahir Watson's ta ama bulamamıştım. Zaten bu ambalajda olanlardan yoktu.Aynı rengin klasik ambalajda olanların simlilerinden vardı.

İlgisinden dolayı Flormar Marka Müdürü Elif Karayiğit'e çok teşekkür ederim. Hatta benim imla ve kelime hataları dolu e-postamı dikkate almaları gerçekten çok iyi. Attığım mesajı tekrar okuyunca çok utandım. Ben Türkçe konuşurken ya da yazarken içine yabancı dil kelimeler karışmarktan ya da kelimeleri kısaltmaktan vs. nefret ederim. Neyse bu da ayrı uzun bir hikaye...

İnternet pazarlaması markaların geleceği için çok önemli bir strateji. Günümüzde birçok uluslararsı marka internetin önemini anlamış durumda. Birçok markanın reklamı maaliyet olarak gördüğü, reklama ayıracakları bir miktar sermaye olunca reklam yapmak için reklam yaptıkları ülkemizde televizyonlarda kalitesiz reklam kalabalığı yaşanmaktadır. Reklamlar belli periyodlarda yapılmalı ve vermek istediği mesaja uygun olmalıdır en temel amaç olarak. Aksi takdirde reklam bu durumda gerçekten yatırım olmaktan çıkar ve maaliyete dönüşür. Birçoğumuzun bildiği gibi özellikle büyüme ve tutundurma stratejisi belirleyen markalar youtube ve yine bu kişilerin blogları ya da web sayfaları üzerinden tüketiciye ulaşmakta be dünyanın birçok ülkesine az tanıtım maaliyetleriyle ulaşabilmektedirler. Ülkemizde buna adımını atan ilk markalardan biri olarak/Türk markası olarak ilk marka olan Flormar bu hareketiyle %100 rakiplerindeen sıyrılacaktır.

Ürünlerin yorumları yarın canlarım :D





Products-Ürünler:
1-Supershine lipstick "503"
2- Supershine Lipgloss "122"
3- Supershine Nailpolish(oje) "22"
4- Yurbo Boost Volume Mascara "black"
5- Waterproof Eyeliner "101"

Flormar is a Turkish makeup brand. They are working on  a new development project. They've changed the packaging and released so many new products that are so pigmented and have good quality and at the same time they are really affordable. Thanks to them especially to their brand manager Elif Karayigit for their interest to bloggers. E-marketing is a new strategy to promote. It's slowly spreading to world. So Flormar will be differentiate from it's competitors. Advertisements are an invesment not outcome and Flormar awares of that.

They sent these goodies. They like read my soul. Pink and black are my favorutie colors. Look at the color. Love the pink. whatever, rewievs are coming soon... see you my dear makeup freaks :D

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Masakara ve ojeyi çok merak ettim.Bana da gönderirler mi acaba?:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben kendilerine mail attığımda bloğumun adresini yazmamıştım. sitelerinin ana sayfasından gerekli bilgilere ulaşabilirsin. http://www.e-flormar.com
blogger diye sağ alt tarafta girişi var :D

Unknown dedi ki...

Güzel günlerde kullan, flormar bloggerları hediyelere boğdu ne güzel;)

Olcay Turkuaz dedi ki...

güle güle kullan , çok hoş hepsi, bende mail attım da ,daha geri dönmediler, sana ne kadar sürede dönmüşlerdi? sende sanırım sitelerindeki iletişim formunu doldurmuştun di mi??

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar.ben cuma akşamı mesai saatinden sonra mesaj attım, pazartesi öğle saatlerinde geri döndüler ve evet iletişim formunu doldurmuştum... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails