29 Ekim 2009 Perşembe

Saç Şekillendirme Ürünlerim


1- Victoria's Secret Düzleştirici Balm: Birton para ödediğimiz markalardan daha fazla işe yarıyor. Düzleştiricilerle kafayı bir ara acayip bozmuştum. VS düzleştirici kesinlikle işe yarıyor ve tek alırsanız 12$ 3 atne alırsanız 9$ ve bu ürün Türkiye'ye geliyor çünkü sıvı değil. :DBen bu ürünü birkaç yıldır kullanıyorum. Daha önceleri jel kıvamındaydı şimdi ise krem kıvamında. Kokusu çok güzel. Ambalajını yine değiştirmişler. çünkü resimde gördüğünüz model artık bir VS meleği değil. Ayrıca artık içeriğinde UV koruyucular da var.

2- Oriflame Saç Spreyi: Uygun fiyatı ve markanın verdiği güvenle aldığım bir ürün. Bu ürünü de bir kaç yıldır kullanıyorum. Bu saç spreyininde zaman içinde amlajı değişti tabii ki. İki çeşidi var. Diğeri ekstra sabitleyici olandı sanırım. Saçıma maşa yaptığımda kullanıyorum çünkü dalgalı saçlarım olmasına rağmen bir saç ürünü kullanmayınca kesinlike dümdüz oluyor saçlarım. Ayrıca düzleştirdiğim saçlarımın da (özellikle kahküllerimin-böyle mi yazılıyordu?) bozulmadan kalmasını sağlıyor.

3- Oriflame Pırıltılı Saç Spreyi: Özel günlerde lazım olursa diye indirimden almıştım. Hoş birşey. Sade giyip görüntünüze renk katmak için ideal. Aksesuar gibi işte...

4- Alterna Parlaklık verici Sprey: Kokusu mükemmel. Her saçımı yaptıktan sonra mutlaka sıkarım. Kokusu uzun süre geçmiyor. Arkadaşlarımdan devamlı hatta hiç alaksı olmayan erkek arkadaşlarım bile kokusunu fark edip beğeniyorlar... Bu ürünü de sanırım 2,5 senedir kullanıyorum. Düşünün bunu hatırlıyorsam diğerleri 2,5 seneden fazladır. Ürün görevini başarıyla yapıyor. Hatta kalıcı bir parlaklık bile kazandırıyor.(tabii ki saçınıza iyi bakıyorsanız)

5- Alterna Havyar Özlü Şekillendirici Krem: Annem için almıştım ama arada ben de kullanıyorum. Daha çok dalgaların daha düzgün olması için.

6- Victoria's Secret Parlaklık Verici Sprey: Alterna Spreyim bittikten sonra kullanırım diye aldım ama hala bitmedi. Küçücük şişe hala içi dolu. Bu ürün de düzleştirici ile aynı fiyat ama maalesef Türkiye'ye yollamıyorlar. aracı firmalarla ya da tanıdık ile tedarik edebilirsiniz. Bu ürünü birkaç kere kullandım. Tam bir fikrim yok ama iyi olacağını düşünüyorum. Çünkü VS'den aldığım her üründen memnun kaldım.

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails