4 Ekim 2009 Pazar

Kareli Gömleklerim - Plaid Shirts

Kareli gömlekleri kendimi bildim bileli seviyorum. Her zaman kızlar içim kareli gömlek bulmak mümkün olmadığından erkek reyonlarından bele oturan modellerin xs ya da s bedenini alırım ama gel gör ki kareli gömlekler başta olmak üzere kareli herşey moda oldu. Merak ediyorum kimin aklına geldi diye... Kareli gömlek görünce gözüm dönüyor.ooooooooooo!!! İşte benim kareli gömleklerim;

OLD NAVY WINTER 2007

PULL&BEAR 2009 FALL

PULL&BEAR 2009 FALL

MAVI JEANS

LCW WINTER 2002? - OLD NAVY WINTER 2007

OLD NAVY WINTER 2007

TIFFANY - TERKOS PASAJI

PULL&BEAR SUMMER 2009 - TIFFANY

LCW - BOYNER

MUDO WINTER 2009

1 yorum:

mughetto dedi ki...

bu kadar kareli gömleğin olduğuna inanamıyorum :))
ben bir tane bulucam diye kaç kere dolaştım zar zor bulabildim,sen kareli gömleklerden dolap yapmışsın valla:)
güle güle giy.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails