5 Aralık 2011 Pazartesi

Tchibo Mini Yılbaşı Alışverişm

Bu kupaları internet sitesinde gördüm. Aynı gün içinde mağazasına gitmiştim ama gözüme çarpmamış. Yılbaşı ürünlerini mağazada görünce internette neler var diye incelemek istedim. Hem daha rahat inceleyebiliyorum. İşin güzeli hem internetten alışveriş yapabiliyorum hem de ayrıntılı bilgi içeriği ve doğru fotoğraflandırması ile beğendiğim ürünleri internette inceleyip istersem mağazadan alabiliyorum.

İnternet mağazası ve klasik mağazası birbiri ile tutarlı olan markalara bayılıyorum çünkü hangi yol o an bana uygun ise fiziksel ortamda da gördüğüm için ya da internetten en iyi şekilde inceleme fırsatını bulduğum için maksimum yarar ile çok rahat alışveriş yapabiliyorum. Yine aynı şekilde dün Mudo'dan alışveriş yaptım. Ne geleceğini bildiğim için rahat bir alışveriş oldu. Mağazasına gidecek vaktim yoktu ancak almam gereken acil doğum günü hediyeleri vardı.

Tchibo'dan şimdilik sadece bu kupaları aldım. Birçoğunuzun bildiği gibi bende sonbahar-yılbaşı temalı kupa alma sevdası var. :) Bu kupaşaro görünce olur da biter diye hemen alıverdim. Daha ufak olsalarmış daha iyi olacakmış ama porselen olması ki porselenden başka kupa kullanmam çünkü hiç bozulmuyorlar, uhteşem deseni ve normal fiyatı ile gönlümü çeldi.

Bu kupa setinin fiyatı 24.90TL İnternetten alışverişlerde birçok kampanyaları oluyor, takip etmenizi öneririm. Be bu seti mağazadan aldığımda ise başka bir kampanyaya denk geldim ve 10TL lik hediye çeki verdiler internetten harcamak için. 50TL ve üzeri alışverişlerde bu kuponu kullanabiliyorsunuz. Kupona ise herhangi bir meblağ alışverişinizde sahip olabiliyorsunuz ancak kampanya dahilinde 150.000 kupon basmışlar. Kampanya ise bu ayın sonuna kadar geçerli. Ben de bahaneylse harcama yapmış olacağım ama Tchibo'nun özellikle yılbaşı ürünlerinde almak istenecek çok şey var :)


Kupaları aldığım gün bir de Bauhaus'a uğradım. Ampül satın alma uzmanlarına ve lamba satış ile ilgilenen uzmanlara buradan birşeyler demek istiyorum ama susuyorum. T4 model led florasanmıdır nedir, bu ampülün kullanıldığı lambaları satmayı biliyorsunuz ama ampülünü satmıyorsunuz. Hatta o lambalar hala satışta. Lamba patladıktan sonra ortada kalıveriyorsunuz. Tebrikler. Ucuz bir şey olsa bari. Ucuz da değil.

Neyseki yılbaşı reyonuna uğrayınca sinirim azaldı. Ampüllere sinir oldum ama yılbaşı ürünlerini getirmeye vesile olan satın alma ve satış uzmanlarına da teşekkürü bir borç bilirim. Her renk, her rengin her tonu inanılmaz güzel çeşitlerde ve süper uygun fiyatlarda çok güzel ürünler getirmişler. Taupe yılbaşı süsleri bile var ama ben kırmızı ve sarı rengi kullandığım için yine altın rengi aldım. Altın renginde bile 2 farklı ton var. Aşağıdaki süs 4-5TL gibi bir fiyata sahip. Toplamda 12 adet süs var içinde. Gidin görün, herşey var. Noel şapkaları, çocuklar için kostümleri, çoraplarına kadar herşey... Boy boy disko topu süsleri de var.

2 yorum:

buket dedi ki...

bayılıyorum yılbaşı yazılarına =)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan tatlim, yilbasi agacina asilmis hallerinide görürüz insallah : )

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails