18 Aralık 2011 Pazar

Make Up For Ever Türkiye Fiyatları

Genel olarak sorduğum için her şeyin fiyatını bilmiyorum. Şunu söyleyebilirim, fiyatları Nars ayarında. ABD ile arasındaki fark da aynı ölçüde. 

HD Pudra: 70TL ürürün yazısı için tık tık
HD Fondöten: 85TL
Favori Göz Makyaj Temizleyicim Sens'Eyes: 50TL ürünün yazısı için tık tık
Allıklar: Unuttum ama 60TL gibi bir fiyatı vardı sanırım :S

Mesela HD Pudra ABD'de $30+%8-9 vergi olduğuna göre 62TL'ye geliyor ki 70TL süper bir fiyat. 

Bu arada unutmamak lazım. Ülkemize gelen ürünler sanki yurtdışındaki fiyatları ile geliyor gibi algılanıyor. Tabii ki değil. $30 oradaki firmanın kar ettiği fiyat. Ürünün birim fiyatı + kendi maaliyetleri + kar dahil. Satış vergisi ise bildiğimiz gibi kasada +%8-9 gibi bir orada eyaletlere göre değişiyor. Buraya birim fiyatı $30'dan gelmiyor yani.

Diğer ülkeleri bilmiyorum. Fiyatların süper ucuz olduğu alışveriş cennetinde durum böyle.

Umarım başka yerlere de mağaza açarlar ve setlerini ve seyahat boylarını da getitler. Şimdilik mağaza sayılarını arttırsınlar yeter.

Kısacası bekle bizi MUFE çünkü fiyatları süper!!!

Bilmeyenler için mağazası İstanbul - Bahçeşehir Akbatı AVM'de. 


8 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

aaa çok iyiymiş ya doların 1.90 tl olduğunu göz önünde bulundurursak ben daha pahalı olmalarını bekliyodum mağaza sayılarını arttırsalar çok iyi olucak gidip incelemek istiyorum ama çok uzak

Adsız dedi ki...

Uzakmış ben cityse yada kanyona filan açarlar diye umuyordum yada en azından Taksim'e :(

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

çok iyimiş ya fond kullananlar cok memnun
en kısa zamanda ankaraya da bekliyorum ya da bir istanbul fethi düzenledğimde gidip kesın almalılar lıstesıne eklemelıyım

LensMakyaj Blog dedi ki...

Fiyatlar iyi görünüyor. HD fondöteni denemek istiyordum ama yeri bana tamamen alakasız bir yerde. :( Artık yakınlara bir yerlere açılmasını beklemekten başka çare yok.

umay dedi ki...

En mutlu benim desenize... Evime 5 dakika uzaklıkta. :)
Smoky far paletini getirmişler ve 2 günde 32 tane satmışlar. Setleri de talebe göre getirmeyi düşünüyorlarmış.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Süpersin Umay! Süper bilgiler.

Locosmetico dedi ki...

İstanbul Anadolu Yakasına da açsın bir şube :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Makyaj Günlüğü söyledi, Sephora'larda satılmaya başlanacakmış. :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails