26 Aralık 2011 Pazartesi

Haftasonu Yılbaşı Alışverişim: Bath&Body Works , Zara, Mudo, Boyner

Haftasonu yılbaşı alışverişi için sevdiğim tüm markaları bünyesinde bulundurması sebebiyle İstinye Park'a gittim. Aklımda daha çok şey vardı ama kendimi tuttum, her ne kadar kredi kartımı sıfırlamaya yakın olsam da. :D

Bath&Body Works'te yılbaşı ürünleri ve normal seriden bazı ürünlerde 3 al 2 öde kampanyası vardı. Yılbaşı mini mumları hariç. Bu mini yılbaşı serisi mumları hiçbir kampanyaya dahil değildi.

Mumlarda ise bütün orta boy mumlarda 3 tanesi 49TL, büyük boy mular ise 2 tanesi 69TL idi.

Vanilla Bean Noel kokusunu geçen seneden beri istiyordum. Vücut kremi olarak sıkılaştırıcı kremleri tercih ettiğimden ve vücut kokularını da kullanmayacağımdan sadece duş jellerinden aldım. Tanesi 27TL ama 3 al 2 öde kampanyası olduğu için 54TL'ye 3 tane almış oldum. 295ml. bir tanesi.



Mudo'dan ise en sevdiğim kupalarıma yeni kardeş aldım. Hep 17,50TL iken alırdım bu sefer indirime denk geldim ve 12.50TL'ye aldım. Gelin görün ki müzik kutusu olan kutusunu bozuk çıktı. İyi ki hediye olarak almadım.



Palto almam gerekiyordu ve  yün istiyordum ama düzgün işlenmiş ve batmayanlarından. Yün ve kaşmir karışık falan bir şey istiyordum. Zara'dan içeri girinde hemen karşımda şu paltoları görünce kaptığım gibi kendimi kasada buldum. 5dk.2yı geömedi mağazada harcadığım süre. Palto %75 yün, iç astarı ise viskon kumaştan yapılma.Fiyatı ise 279.95TL.



Boyner inanılmaz ucuz amma velakin bir şey bulmak zor. Herşey kısa ve küçük kalıplı. Mesela aldığım şu siyah hırka XL ama M kalıbında. Modeli dar olduğundan değil. Bildiğiniz ufak. Aldığım yeşil kazak ise çok güzel ancak fotoğrafları çekerken farkettiğim üzere bir kolu S bir kolu XL. Bedeni ise M ya da L herhalde. Tamamen yanlış dikmişler ama aklımın ucuna gelmedi defolu ürün satabilecekleri, en azından yanlış dikilmiş. o_O  Boyner'de 5 Ocak'a kadar kullanılması gereken, 200TL lik alışverişe verilen ve kozmetik ve başka diğer ürünlerde kullanamı sınırlı 50TL.'lik hediye çeki veriyorlar. Evvelki haftalarda yaptığımız alışverişlerden kalma çekleri kullanayım dedim ama kullanamıyorsunuz çünkü satılan ürünler hep 1.50-1.60 boyundaki S-M bedenindeki kişiler için :S

Boyner'i her ziyaret edişimde bir çok ürün alıp çıkasım olur ama bu sefer bulamadım.

1 yorum:

senem dedi ki...

mudo dan aldığın bardağın aynısı bende de varrrrrrr :))

hediye gelmişti bana :))

heosi çook güzeller güle güle kullan tatlımm

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails