13 Aralık 2011 Salı

Karışık Yılbaşı Alışverişi - 1

Geçenlerde yaşadığım paket kağıdı sorunundan sonra kardeşimin de izin gününü yılbaşı alışverişi ile değerlendirmek istemesini fırsat bilerek bir kere daha soluğu Ikea'da aldım. Yılbaşı hediye paketlerinden 2 deseni ve şu bardakları kendi sepetime atıverdim.


Bu ayki Oriflame siparişim ise şöyle:
Çok almışım değil mi? :p  Ne zamandır istiyorum kurabiye adam kurabiye kalıbını. Oriflame'de görünce alıverdim. Ayrıca Tchibo'da da var. Orifame'den 6.50TL gibi bir fiyata aldım. Tchibo'da 20TL'ye çam ağacı ve kardan adam kalıbı ile 3'lü olarak da satın alabilirsiniz. İnternette tükenmiş.


Hazır yılbaşındayken yılbaşı renklerinin tonlarını da sıralayım dedim ve Golden Rose'dan şu gördüğünüz biri magic color diğeri klasik seriden olan iki ojeyi aldım. Magic Color 3TL gibi bir fiyatı vardı, Diğeri ise 1.50TL.


Araya şu güzelliği de D&R'ın önünden geçerken haydi alak da oynayak diyerekten sepete atıverdük. LE olunca hoş yapmışlar kutusunu falan. Fiyatı biraz tuzlu. 120TL. Tabii ki bazı oyunlara göre normal. Neyse ilgilenen arkadaşlar biliyordur zaten. Fiyatlar öyle böyle işte.. :p


Kupa sevgimi Mudo'dan aldığım şu porselen kupa ile devam ettirdim. Hüsranlı alışverişimde bunu da sepete atmıştım. 12.50TL. Bu arada Mudo mağazalarında 3 al 2 öde var. Ben boşu boşuna internet üzerinden alışveriş yaptım arkadaşlar :_( ühüüüüüüüüüüüü...

2 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

kardan adamlı kupa bide hediye paketleri çok tatlııı ben ihtiyacım yokken bile hediye paketi alırım amanın ne şirinmiş bunlar diye

senem dedi ki...

yılbaşı alışverişlerine bayılıyorum bendee :)
ojelerin rengi hoşmuş tırnaklarında da görelimm

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails