11 Aralık 2011 Pazar

Mim: İlk Kez Bir Ödül Kazanıyorum * The Versatile Blogger

Pek muhterem arkadaşım Ezzo bana çok yölü blogger ödülünü göndermiş. İlk ödülüm de olur kendisi :) Hakkımızda 7 şey yazıp 10 kişiye yolluyoruz ama sanırım yollayacak kimse kalmadı? Sorulara ise eğlenceli yanıtlar vermeye çalıştım. Şu sıparkli :p günlerde içimiz daralmasın :p



1- Metal ve klasik Jazz seviyorum. Ayrıca metal dinleyen ve icra edenlerin, bir takım at gözlüklü insanlarca aşağılanmasından hiç hoşlanmıyorum. Herkes ayyaş, pis ve salakmış. Sabır diyorum! Yağlı saçlı diyen bir hanım kızımız olmuştu teknik forumda. Hahah :) Burada ürün deneyip yağlı saçlara çözüm arıyoruz. Bari söylesin de çözümü neymiş. Hergün saçımızı yıkamak zorunda kalmasak :)

2- Ahşap ve antika merakım var. Yarı klasik bir dekorasyon anlayışım var. Yarı klasik ile country arası diyelim. Hatta Hobbit tarzı diyelim biz şuna :p

3- Burhan Altintop'un bir kız kardeşi olsaydı o kişi, ben olmam gerekirdi. İçime bir Burhan Altintop kaçmıştır. :D

4- Kahve, Dean Martin, dışarıda yağmur ya da kar, masa lambasının ışığı. Ahanda benim için mükemmel çalışma ortamı. Yazın bile sonbahar-kış temalı kupalarımda kahve içip eğleniyorum. Yaz da güzel ama sonbahar-kış gibisi yok.

5- Fantastik edebiyat severim.

6-Cheesecake hastasıyım :D Her hafta yerim. Öyle böyle değil :D

7- Annoying Orange izlerim falan filan :p

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cheese cake cok güzel ya, Burhan Altintop´da cok komik´ti : D

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

ahahah çok güzel olmuş sen burhan altintopun kız kardeşi olsaydın ben de senin en yakın arkadaşın olabilirdim. bence çok iyi anlaşırdık:D

buket dedi ki...

niyeyse bu kadar çok ortak noktamız olmasına hiç şaşırmadım =)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

O zaman artık size bebişim diyebilirim. :D datlum da oradan geliyor. hahahaha Cem Yılmaz'a datlum demişti. :)

Açıklamadığım çok gizli bir yönüm daha var. :) Sadece birakç kişi biliyor. hehehehehe :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails