28 Aralık 2011 Çarşamba

LuxyBox Kutum Geldi :)

Bu da benim LuxyBox kutum. Bu güzel kutuyu denememe vesile oldukları için LuxyBox'a çok teşekkür ederim.

LuxyBox diğer kutularla karşılaştırıldığında her noktayı düşünüp, tamamiyle bu kozmetik kutu pazarına hazırlandıktan sonra tanıtım çalışmalarına başladıkları için benden tam puan aldı. Yani biz LuxyBox adını  duyduktan kısa bir süre sonra merak ettiğimiz herşeye, marka içeriğine, alışveriş kısmına kadar herşeyi gördük.

En güzeli ise, tamamen olmasa da, satın aldığımız kozmetik kutunun içeriğini küçük bir resimde gördük.




Kutunun dizaynı, kalitesi ve içeriği orta halli. Başlangıç için kötü olmasa da aslında piyasaya adım attığınız an en önemli an olduğu için yetersiz bir kutu olmuş. 

Yetersizden kastım, az ürün anlamında değil. Fiyat bakımından uygun bir içeriğe sahip.Ancak bakım ve renkli kozmetik ürünleri arasında bir denge yok.

Özellikle bu kutular başta olmak üzere, ister hizmet ister mal üretiyor olsun, bütün firmalar "kişiselleştirme" kelimesini markalarına yedirmeleri gerekir.

Bence bu kutulardaki dikkat edilmesi gereken bir diğer önemli nokta ürünlerdeki denge. Eğer buradaki gibi 2 saç ürünü koyuyorsanız, diğer ikisi renkli kozmetik olmalı. 5. ürün olan numuneyi üründen saymıyorum. 

Bu 4 ürün de boyut itibari ile ürünler hakkında yeterli bilgi edinmek için idealler. Kaldı ki Mavala oje tam boy. Piyasada 15TL civarı gibi bir fiyata satılıyor bu 5ml. mini boylar.

Ojenin rengini beğendim, cildim karma olduğu ve yaşım da maalesef ilerlediği için (neyseki göstermiyorum) kremlerden memnunum. Şampuan ve saç kremini maalesef kullanamayacağım çünkü saç tipim yağlı iken gelen ürünler boyalı ve permalı saçlar için.

SONUÇ: Aylık 19TL için güzel bir kutu. Gelecek kutunun minik bir resmini de gördüğümüz için alınası. Siteye gitmek için TIK TIK

1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan sadece ojeler farklı dger urunler hep aynı
kremın konusu sahane ya

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails