26 Aralık 2011 Pazartesi

Mini Oje - Kozmetik Alışverişi: Alix Avien, Pastel, Rapsodi, ...

Alix Avien'nin muhteşem ojesi 110'u almak için çıktım yola. :p Yok yok, haftasonu dışarı çıktığımda Watson's a denk gelince alıverdim. Almayı çok istiyordum çünkü irili ufaklı simli ojelere bayılıyorum. Girmişken Pastel'in 129 numaralı ojesini de sepete attım. Kış renklerinden istediklerimi bulamadım tabii ki. :(

Sensodyne'nin ise onarıcı diş macunu çıkartması süper!!! Tam da ihtiyacım olan bir üründü ve kapıverdim. Tam hatırlamamakla beraber 12TL gibi bir fiyata aldım. 1 haftadır kullanıyorum ve çok memnunum.

Bir japon pazarından ise Rapsodi ojeleri aldım. İnanılmaz güzel renkleri var. Ben kendimde olmayan renkleri aldım. Moda renklerden klasik renklere kadar bolca çeşit bulmak mümkün.Turkuaz simli olan 359 numara, mavi-gri renk ise 344 numara. Tanesi 1TL.

Flormar'ın makyaj temizletyivi mendillerini 2.5TL'ye marketten aldım. Fiyat süper!!! Standlarında ya da mağazalarından ne kadar bilmiyorum. İçinde 20 adet var. Henüz kullanmadım. 

Yılbaşı kartı da ne kadar zor buldum anlatamam. Sonund D&R'da buldum ama çeşit yoktu. Bulunduğum yerde kırtasiyelerde yok. Geç bulduğum için de geç yolladım kartları, kim bilir ne zaman gidecek. :S 

Bir çok yerde bulabileceğiniz İstanbul temalı ürünler ise çok güzel ve orjinal. Ben gönderdiğim yeni yıl kartlarının içine atıverdim İstanbul mıknatısını. Fiyatını unuttum tabii ki :p 3-5TL gibi bir fiyatı vardı.

Göz yaşı olarak Refresh kullanıyorum. 10TL. Başka  marka tavsiyesi olan varsa yazarsa çok sevinirim.

6 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

ay o alix avien simli ojelere bayılıyorum ama çıkarması çok zor geliyo güle güle kullan:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Tişikkür ederim :) Ben dizi-film-makyaj videosu falan izlerken çıkartıyorum. Pamuğu tutuyorum bir süre tırnağımda sonra çıkıyor rahat.

Merve dedi ki...

Hepsini güle güle kullan canım çok güzeller :)
Rapsodi ojeleri bizim burdaki 1 milyoncu tarzı bir dükkandan alıyorum fakat bu simli olanı hiç görmedim. Yok ondan. Hoouy çok güzelmiş istiorum onuuuuuu :(

emel dedi ki...

göz damlası olarak tears naturale de kullanabilirsiniz.sevgiler.
emel

Jsjs kdksks dedi ki...

Canım refreshleri nereden buluyorsun ben bulamadım =(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Emelcim teşekkürler, onu da deneyeyim. Svieri, ben refresh'i denk geldi Cevahir avm'deki eczaneden aldım. Bitebildiğini bilmiyorsum :S hay bin kunduz!

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails