9 Aralık 2011 Cuma

Sigma Fırça Alışverişim

Black Friday ücretsiz kargo kampanyasından yararlanıp 26'sında verdiğim siparişim Sigma siparişim 28'inde yollandı ve 7'sinde ulaştı. Sipariş notları kısmına art brush olarak gönderirmisiniz demiştim ve istediğimden daha iyi bir şekilde yollanmış olduğunu gördüm. Alışverişim 45$ yani 85TL tuttu ama onu da az yazmışlar saolsunlar. Her siparişi de böyle güzel bir kese içinde göndermelerine bayılıyorum. 1 fırça da alsanız set de alsanız böyle. 30$'ı geçtiği için alışverişim e-25 (217 muadili) fırçanın seyahat boyu da hediye geldi.

Fırçalarım çok güzel. En çok merak ettiğim 109 muadili olan mini kontür fırçası idi. Ben allık ve aydınlatıcı da dahil olmak üzere çok amaçlı kullanacağım. Fırçaların genel yorumlarını ayrı bir yazıda yazacağım. Şimdilik şunu söyleyebilirim, Sigma'nın yüz fırçaları dökülüyor deniyordu ama benimkinde hiç dökülme olmadı. Belki değiştirmişlerdir çünkü resimlerde de göreceğiniz üzere sapları hepsinin aynı değil. Eskiler mat iken yeniler parlak siyah ve Sigma yazısı holografik gümüş. Ayrıca metal kısmında da Sigma logosu var. Ben mat halini tercih ederim ama önemli olan fırçanın kalitesi.

4 yorum:

luna dedi ki...

canım güle güle kullan. Ben de Sigmanın kontür fırçasını istiyorum. Ama ondan önce ELF'ten sipariş verdiğim için Sİgmadan alamadım. Ancak ne yazıkki benim elf'lerin akibeti meçhul. Artık gümrük geri mi yolladı, postanede mi bekliyor, nedir neyin nesidir bilemiyorum! Sinir harbi geçiriyorum, kozmetiğe karışıyorlar bari fırçamı bıraksalar:(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :) Umarım gelir :(

LensMakyaj Blog dedi ki...

Güle güle kullan. Benim pakedimde de aynı şekilde Artistic Brushes yazıyordu. Her yüz fırçasında dökülme olmuyor ama özellikle MAC 187 muadili olan feci dökülüyor.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

187'nin coastal scents benzeri de aynı şekilde çok dökülüyor. Ben onun açığını elf versiyonu ile kapattım diye düşünüyorum :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails