14 Aralık 2011 Çarşamba

Nails of the Week - Haftanın Tırnakları : Yılbaşı Işıltısı

Golden Rose Nail Art ojelerden 133 ve 124 ile yaptığım manikürüm. Sarı tek başına daha klasik duruyor ama Sarı-Kırmızının yeri, anlam ve önemi başka olduğu için 2si1 arada manikürü yapıverdim. Malum şu sıralar nazar değmesin 3'er 3'er gidiyor Galatasaray. Geri dönüşünün şerefine hem de yılbaşı da olması sebebiyle böyle bir manikür yaptım.

Tabii ki yine benim gibi amatörler için kolay bir manikür. Alev gibi de duruyor. Aslında Kırmızı,sarı-kırmızı karışık-sarı şeklinde yapsaydım daha degradelli, geçişli olurdu. O zaman aleve daha çok benzerdi.

Nail art ojelerin uçları ince olduğu için daha kontrollü yapabiliyoruz bildiğiniz gibi. Ben tırnak diplerine doğru fırçayı çekerek yaptım. Böylece alt kısımlarda renkler daha silik oldu. Daha iyi anlatmak isterdim ama akademik hayatım kelime dağarcığımı eskisi kadar çeşitli kitap okumama zaman tanımadığı için yazamıyorum.

Yapay ışıkta inanılmaz müthiş parlıyor. Fotoğraflar simli oljelere inanılmaz haksızlık yapıyor.

Neyse, ben susayım resimler konuşsun :p

8 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

ay çoook güzeeeelll bende aynısından yapıcaam flormar miracle colors serisinden bikaç simli oje aldım onları sürüyorum sürekli bayılıyorum simlere bunları da en kısa zamanda denicem

Kozmetik Dosyası

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Sürüyorsun madem niye bize fotoğraflarını göstermiyorsunuz bakiim Ezgi hanım :p Sizden de yılbaşı yazıları bekliyoruz. :)

fashiononboard dedi ki...

Super fikir! Siyah ojenin ustune uygulamayi deneyecegim :)

Blogumdaki Bath & Body Works hediye seti cekilisine de mutlaka beklerim :)

http://fashiononboard.blogspot.com/2011/12/youve-got-gift-fashiononboard-giveaway.html

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

ya benim tırnaklarım kendiliğinden biçimsiz ve tombul senin gibi uzun yapısı yok beğenmiyorum o yüzden de yayınlamıyorum ama videolarda görebilirsin simli tırnaklarımııı:))

Sevgili Blog dedi ki...

ben sadece sarı simliyi daha çok beğendim :)

senem dedi ki...

süper olmuş bu ışıltılı ojelerimden yok bi kaç ojemin içine sim dökmeyi planlıyorum bende yarım böyle yapılanlarada bayılıyourm :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Tişikkürler :) İçine dökme. Dibine yapışıyor. Sürdükten sonra simi tırnağına dök. Eğer ojenin rengi koyuysa o zaman bir nebze oluyor.

Adsız dedi ki...

cok tatli olmus bence, tam noel´lik ; )

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails