28 Aralık 2011 Çarşamba

Yılbaşı Kurabiyelerim :D

Dr. Oetker yapsa alıyorum. Süper eğlenceli ve leziz karışımlar üretiyorlar. Sanırım kullanmadığım ürünü kalmadı. :)

Burada ise tarçınlı ve zencefilli kurabiye karışımını kullandım. Süsleme için yine Dr. Oetker'den 4 renkli icingsetini kullandım. Şeker hamurlarını ve şeker süslerini ise gittigidiyor sitesindeki şu satıcıdan aldım.

Şeker hamurunu şekillendirmek çok zahmetli ama ortaya çıkan görüntü iç açıcı. Ben kurabiye kalıplarını kullandım şeker hamurlarını kesmek için. Kurabiyeye yapıştırmak içinse bal.

Vanilya Club kutusunu ise içini kaplayıp, dışına yılbaşı temalı çıkartma yapıştırarak kurabiye kutusuna çevirdim. İçine ise kırmızı peçete kağıdı aldım. İçinde kaç tane var bilmiyorum ama bir paketi 2TL Cevahir avm'de alt kattaki kırtasiyede.

6 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

çoook güzel olmuş ya acıktım bak üfff

gösde dedi ki...

aa ben de 1 saat önce bundan aldım nasıl süslemeler yapsam üstüne derken hızır gibi yetiştin valla :D yeni fikirler geldi aklıma
ben bitek yılbaşı ağaçlı olanından yapıcam bu süsleme çok güzelmiş :) ellerine sağlık tadı nasıl? :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler kızlar :) Ben bu posttan sonra dayanamadım 4-5 tane kurabiye yiyiverdim.
Tadı güzel. Tek başına fazla tatlı. Sütle iyi gidiyor.

betty dedi ki...

süper olmuşlar,zamanın olduğu bir ara tahtakale'ye bir uğramalısın geçen gittim süper pasta,kurabiye malzemeleri var,zaman nasıl geçiyor anlamıyor insan :))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :D Ben kesin üşenirim oraya gitmeye :D Gitsem pis boğazlık da yapacağım :D

Mertör dedi ki...

amanınn! çok tatlı görünüyorlar ellerine sağlık :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails