6 Aralık 2011 Salı

Vanilya Club Kutu - Aralık

İlk kutuyu bloglarda görüp beğenince ben de üye olayım demiştim ve aylık 15TL iken aylık üye olmuştum. Ben üye olduktan sonraki gün aylık ücreti 35TL yaptılar.

Bu ay üyeliğimin ilk kutusu geldi. İçeriğini beğendim mi? Hayır.
                                                  35TL edermi? Hayır.
                                                  Sunum Nasıl? O çok güzel.
                                                  Sorun 1:Kişiye göre ürün seçimi hatalı.
                                                  Sorun 2:Bazı markaların kozmetik kutu nedir anlamamış olması.

Tam boy olan ürün tırnak uzatıcı. Hayatımda hiç kullanmadığım ve kullanmayacağıım bir ürün çünkü hayatımda tırnaklarımı hiç uzun kullanmadım ve kullanmayacağım. Neden mi hem hiç sevmedim hem de uzun tırnakla gitar çalınmıyor. Tırnaklarımın kısa hali bile uzun görünüyor çünkü tırnaklarımın kesilmiş hali yeterince uzun, oje yazılarımda da gördüğünüz ve birçoğunuzun söylediği gibi.

Güzellik profili zaten gelişi güzel hazırlanmış.Eğitim-öğretim ve çalışma hayatımda içi dışı anket ve analiz olmuş biri olarak yok böyle bir anket diyorum.

 Her kişiye güzellik profiline göre ürün göseriyorlarsa ona göre daha özenli bir anket hazırlanmalı.

Bana gelen ürünler aşağıda. Ben zamdan evvel kayıt olduğum için Ocak ayı kutusunu da 15TL'den alabileceğim. Sonrasında üye olmam. Zaten başka firmalar da var. Kullanmayacağım ürünlere 35TL vermek istemiyorum. Umarım ürün eşleştirme işini düzeltirler de hayatlarına devam ederler. :)

Gelelim ürün yorumlarına;

Nuxe'ün ışıltılı kuru yapı gelmiş.İyi ki ışıltılı olanı gelmiş çünkü normali bende vardı. Güzel bir ürün.
- L'Occitane el kremi: Mentollü olduğu için yazın kullanıabilir. Kokusu idare eder.
- Jane Iredale Pudra: SPF 20 özelliği ile ve rengi de uydugu için beğendim.
- Jane IredaleDudak büyütücülü Ruj: Markayı tanıtmak için ve tam boyunu sattırmak için metalik mor lip plumper mı yollanır? İnanılmaz kötü bir seçim. Ürünün kokusu çok ağır ve dudakları dolgunlaşırma gibi bir özelliğini görmedim. Rengi ise bende ürün sheer yapıda olmasına rağmen dudaklarım morarmış gibi duruyor.
- Piori CoffeBerry Serisi: Henüz kullanmadım.
- Fruttini Guş Jeli: Kokusu süper, büyük ihtimalle seveceğim.
- Alessandro Tırnak Uzatıcı Jel: İnanılmaz gereksiz bir ürün benim için. Kuzenime vereceğim.

Siz ürünlerinizi sattırmak için bu "kutu" işine girişiyrsunuz. Elinizde satış danışmanlarının cimriliğinden kalan testerları değil. Kişilere yanlış ürün giderse bu kutu macerasının bir anlamı kalmaz. Burada çıkarı olan biz değiliz sadece. Yaptığınız işe saygınız olsun. Vanilya Club ise güzellik profili sorularını revize etsinler ve müşterilere doğru ürün gitsin ki hem Vanilya gibi bu sektör büyüsün, hem de markalar kendilerini tanıtıp onlar büyüsün.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de 15 TL iken üye olmuştum. Şu gelen paket bence de 35 TL etmez. Bir sonraki aydan sonra sanırım ben de devam etmeyeceğim. Vereceğim 35 TL'ye yazık olur gibime geliyor.

özlem dedi ki...

Ağzına, eline sağlık. Çok yerinde bir post olmuş; adamlar inatla herkese aynı ürünü gönderiyorlar. Bence de 35 lira etmez bu kutu.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Fiyat olayında ve ürün seçiminde orta yolu bulurlar umarım.
Makyaj Cadısı arkadaşım, sen yazmayı bıraktım demiştin. Geri dönmüşsün. Tekrar hoşgeldin :)

nily21 dedi ki...

ben zaten testerların parayla satılmasına tamamen karşıyım..bir yığın para vererek alacağım bir ürün için 3-4 ml testerı bi zahmet ücretsiz deneyeyim..ama bizde marka/satış danışmanı/mağaza koordine olamadıkça (bazı markalar bu konuda gerçekten çok hassas ve dikkatli)bu konu düzelmeyecek..

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails