8 Aralık 2011 Perşembe

Oje Alışverişi: Golden Rose

Herkes pes etti diyerek ben de pes ettim ve aldım. İşte yeni ojelerim :) Yeşil nail art ojemin yanına yılbaşı renklerini tamamlamak için sarı-kırmızı :D lazım dı :D

Sarının da kırmızının da soğuk tonlu olanları da var. Her renk 2 farklı tonda çıkartılmış hemen hemen. Çok iyi yapmışlar.

Fantastic color ile diğer paris serisi ojeyi alırken dikkat etseymişim iyi olacakmış. Yine, diğer markalarda da başıma geldiği üzere kullanılıp mıncıklanmış olanlarını satın almışım. Tütetikici de bir garip, habire mıncıklıyorlar ürünleri. O kadar akıtmışlar ki ojeleri dışına açamadım eve gelince. :S

Ama renkleri çok güzel. Flormar'a ve Golden Rose'a kolay ulaşıyoruz da bir nebze olsa da Gabrini'ye ama Pastel ve Alix Avien'in yeni renkleri gözümde tütüyor. Avrupa yakasında da Gratis ya da Watson's tan başka doğru düzgün bir yer yok.Onlarda da yeni ojeler yok. Kadeeeeeer :_(

4 ojeye 11TL  gibi bir fiyat ödedim. Gelsin yılbaşı manikürleri :)

2 yorum:

nanemitlimon dedi ki...

İstanbul Bakırköy civarlarındaysan Gabrini ve Pastel ojeler için yer söyleyebilirim. Bakırköy İstasyon caddesinde tren istasyonundan sahile doğru inerken sağda Kompedan mağazasında her iki markayı da bulabilirsin. Ayrıca Taksim dolmuşlarının kalktığı caddede karşı sırada biraz aşağıda bir kozmetikçi var. Orada da, hem de diger yerlere gore daha uygun fiyatlı olarak bu markaları bulabilirsin. Bir de Town Center'in giriş katında ortada satış yapılan yerde de varlar.

Alix Avien konusunda ben de doğru düzgün bir yer bulamadım. Bilen söylerse sevinirim.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Yolum düşerse bakarım. :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails