1 Haziran 2011 Çarşamba

Alışveriş-Haul: Yine Bir ABD Macerası (MAC,NYX,Forever21, ELF,Sigma,Victoria's Secret)

Hazır amcam Türkiye'ye geliyorken fazla ağırlık yapmayan ve bavulda fazla yer kaplamayacak birkaç parça ürün söyleyeyim dedim. Ben buradan siparişimi giriyorum ve adres olarak amcamların adresini yazıyorum. Böylece onları rahatsız etmeden alışverişimi yapmış oluyorum.

İşte aldıklarım; Forever 21 küpeme bayıldım. Resimdekinden çok daha güzel. İnanılmaz parlıyor taşları. Forever 21'ın takılarını gözünüz kapalı alabilirsiniz. Çanta da yine Forever 21'den. Üzerindeki desenlere vuruldum. Sapı ise örgü şeklinde çok şirin. :) Postacı çanya, yani sapı uzun olanlardan.

NYX'den krem allıklar, far paletleri ve Elf'ten Stiple fırçalardan da kapmayı unutmadım. Coastal Scents'ten ise 5 tane hotpots alıp Mac paletime yerleştirdim. Tek üzüldüğüm nokta M26'nın içinde mat seriden olmasına rağmen simler bulunması. Aldığım tüm renklerden memnunum.

Ürünlerin yorumlarını en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Olur da alabilirseniz diye :( aaah internet alışverişi aaaah... Bunun dışında bazılarını da hediyelik aldım. Bakalım kime olacak? :)

Yakında bir MAC 217 ve muadilleri yazısı da burada olacak.

Hadi bakalım... :)

14 yorum:

İrem GÖKER dedi ki...

Aynalı kolyelere aşık oldum :( Çok güzel hepsi ..

Unknown dedi ki...

Ben de istiyoruum:( nyx allıklardan, elf fırçalardan, forever 21 takılrdan istiiyoorum=) Güzel günlerde kullan cnm..

tubiss dedi ki...

off hepsi harika görünüyor :) çok güzel dimi yurtdışından hediyeler gelmesi :D güle güle kullan tatlım

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ay ne güzel yaaa.
alışverişler yapılmıss.
güle güle kullan hepsini.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler kızlar :D
yurtdışından ciciler gelmesi süper ama kredi kartı ekstrem feciii oldu. Hepsi tek çekim :)

sevda s. dedi ki...

Çook güzellermiş, güle güle kullan :)

pia dedi ki...

çok güzeller, keşke benim de yurtdışında yaşan bir aamcam olsa, ama daha da önemlisi yurtdışından alışveriş yapmak yasak olmasa

Adsız dedi ki...

çanta çok güzel.. hepsini güle güle kullan:)

tubiss dedi ki...

oo sen mi almıştın bunları ups pardon :D ben hepsini kendimle gurur duyuyorum teyzemlere aldırdım :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :) evet ben aldım. helal sana tubişciiim :D tabii teyze gibisi yok...

Unknown dedi ki...

ühüüü çok kıskandımm hepsinden bende istiyoruumm

Gul's Make-up Mirror dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan çok şanslısın taşlı küpelerine bayıldım...

Cansın Ekşi dedi ki...

bende küpelere bayıldıım ve kolyelere.güle güle kullan

visnetadindaa.blogspot.com

DERYA dedi ki...

ne çok şey almışsınız öyle. hepsine baka baka bitiremedim. güle güle kullanın..
sevgiler

http://modaderyasi.blogspot.com/

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails