23 Haziran 2011 Perşembe

Siyah Nokta Çıkarıcılar

Efenim, piyasada şimdiye kadar siyah nokta çıkartmak amacıyla üretilmiş 2 farklı ürün bulunmakta. Biri bantlar diğeri ise maskeler.

Bizim kolay ulaşabildiğimiz burun bantları artık ama olur da alırsanız maskeler ile aralarındaki farkı aşağıda görebilirsiniz.

Kullanımları: Kesinlikle temizlenmemiş cilde uygulayın. Ürünler yağa yapıştıkları için yağı yüzeyden alırsanız ürün siyah noktalara yapışmayacağı için etkili sonuç alamazsanız. Ayrıca temiz cilde yapıştığında cildiniz daha fazla zarar görecektir.


Siyah maske ya da siyah bantlar (watson's ta mevcut) standart olanlara göre performansı düşük.  Klasik Nivea, Watson's ya da Beauty Formulas gibi markaların klasik beyaz bantları hem siyah bantlara hem de siyah maskeye oranla oldukça iyi sonuç veriyor.

Beyaz bantları tercih etmeli ve ürünü akşam eve geldiğinizde temizlenmemiş cildinize uygulayınız. Bir defada çok iyi sonuç alacaksınız ancak bu konuda benim gibi çok dertliyseniz 2. kez de kullanabilirsiniz.

Ben haftada 1 uyguluyorum. Bu konuda burnum ve burun çevrem çok sorunlu. Bantlarla temizledikten sonra Cliniqe 3 numaralı toniğimi ya da Oriflame siyah nokta toniğimi sürüp üzerine gözenek küçültücü H2O+ pore refining serumumu sürüyorum. Sonuçtan memnunum. Clinique tonikleri birkaç yıldır kullanıyorum ve çok memnunum ama Oriflame'in siyah nokta toniğini yeni kullanmaya başladım, pek bir yorumum yok henüz.

2 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

siyah maskeyi merak ediyorum ama watsons da bulmak mümkün mü ben tam anlayamadm üzgünüm :S

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

dogru diyorsun devami gibi duruyor. Siyah maske watson's ta yok. Burun bantlari cesitleri var. Zaten siyah maske iyi degil. Merak etmene gerek yok. :) Zaten benim son yazilarima bak, Dioxcide setini al. Siyah noktalara kesin cozum. Gozum kapali tavsiye ediyorum canim... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails