7 Haziran 2011 Salı

Makyaj Örneği: Sadece Koyu

Siyah rengi çokça kullanırsam neye benzerim acaba diyordum. Buna benziyormuşum. Kenarlarını dağıtmak için yani crease bölgesini, kahve bir renk kullandım. Soğuk tonlu diyebilirim.

Siyah far olarak 2 farklı far kullandım. Baz renk olarak MAC "carbon" sürdüm crease bölgesini biraz geçecek şekilde tüm göz kapağıma. Ancak "carbon" hafif bir renk, yani istdiğiniz siyahlığı size vermiyor ancak gözüünü çamura çevirmeden baz renk olarak kullanınca sonuç da mükemmel oluyor. Göz kapağıma ise kömür karası olsun diye inanılmaz pigmentli Oriflame siyah farımı sürdüm. Bendeki siyah palet içersinde. Tekli farı aynı mı bilmiyorum ama ikili farlardaki siyah ile aynı(nightlife ismi).

Göz kalemi belli olmayacağından eyeliner olarak L'oreal'in  carbon likit linerını kullandım. Göz kalemini ise üst ve alt kirpik diplerime ve göz içine kullandım.Alt kirpik dibimdeki göz kalemini dağıtıp kahve renginden de üzerine uyguladım her zamanki gibi.

Diğer işlemler zaten bildiklerimiz...

İlk fotoğraflar flashlı, son iki fotoğraf flashsız ve linerı biraz daha kalınlaştdım.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

çok da güzel olmuş
ne de güzel olmuş :)

Your style is your signature dedi ki...

eyeliner sürme ve koyu makyaj yapma özürlü biri olarak çoooook beğendim ! :)

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten.

evie dedi ki...

I like eye liner:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

I had just realized that I didn't say thanks so thank you all guys... :)

mavidunyam dedi ki...

çok çok çok beğendimmmmmm =) bu arada blogunu yeni gördüm, baştan başladım okumaya buralara geldim şimdilik ve seni çok sevdim çok içten bi anlatımın var =)

bende bloguma beklerimm =) mavi-dunyam.blogspot.com

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

cok tesekkur ederim :) begenmene cok sevindim :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails