27 Haziran 2011 Pazartesi

Ayak Burkulması Deneyimleri

İlk kez bundan 5 yıl önce burkmuştum. Hatta yere yapışmıştım ve bir Allahın kulu da yardım etmemişti. Bir de yardımsever falan diye geçiniriz. Pes!!!

Neyse, son olarak da 3 gün önce burktum. İlk burkmamda ben o kadar yere yapışmama rağmen gideceğim yere gidip ortalama 6 saat sonra eve dönmüştüm ve sonuç mos mor ve dev şiş bir ayak, bilek, bacak üçlüsü.

Ayağım kırık gibi yamuk duruyor ve ne yaptıksak banamısın demedi. Neden? Çünkü ilk burktuğum anda buz ve ilaç ikilisine başvurmadım ve bir de saatlerce ayakta kaldım.

3 gün önce burktuğumda iyi ki sadece markete gitmiştim ve eve gelir gelmez 1,5 gün boyunca ayağımı uzatıp dinlendim. Satt başı 20dk. buz üzerine koyup beklettim. Lasonil sürdüm ve sıkı sıkı sardım.

Sonuç muhteşem ama ben ne de olsa iyileşmeye başladı diyip 2 gün ayakta kalınca yine şişliği arttı ama 5 yıl önceki burkulma inanılmaz rezalet bir boyutta iken şu an ayağım şiş, mor ve ağrılı olmasına rağmen o zamankinden çok çok daha iyi, 2. gün yürüyebildim ve şu anki şişlik ve morluk 5 yıl öncekinden 10 kat daha az.

Siz siz olun, ayağınızı burktuğunuzda birşey olmaz diyip yürümeye devam etmeyin.

4 yorum:

LensMakyaj Blog dedi ki...

Geçmiş olsun. Sık sık ayağını burkan biri olarak acısını tahmin edebiliyorum.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür ederim canım :)

Your style is your signature dedi ki...

Geçmiş olsun :( Ben de 2ay önce bileğimi burktum ne ağrısı ne de şişi indi hala(ilk günlerdeki deava şişlik ve morluk kalmadı elbette ama!) ne zaman birz yürüsem veya ayakta kalsam başa dönüyorum :S demekki bu tarz burkulmalarda hep aynı :/

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :)
6 hafta sürüyormuş iyileşmesi. Seninki 2 ay olmuş. Bence bir doktora görün canım...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails