28 Haziran 2011 Salı

Maybelline "Volum Express Lift-Up" Maskara

Mart ayındaki indirimsilerden alınma. Kardeşim bana danışmadan almış. İyi de etmemiş. :) Kuru bir yapısı var. Ben severim çok ıslak olmayan formüllü maskaraları ama bu yapıdan değil de kuruduğu için böyleymiş gibi ama o yüzden değil işte. Bildiğiniz pul pul dökülüyor maskara. Biliyorsunuz ABD Sephora'nın Lash Stash lerine bayılıp bayılıp her sene alırım ve sayesinde bolca maskara denedim, böyle birşey görmedim. Başka Maybelline maskaralarını da severek kullanıyorum ama bu maskara bir "Epic Fail" arkadaşlar. İşte resimler;


Maskaradan Önce

1 Kat uygulanmış hali

2 Kat uygulanmış hali

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aynısından kullandım çok ta memnun kaldım,kuru falan değildi,pul pul da dökülmüyordu..öyle denk gelmiş olabilir..aynı markanın fuşya amblajlısını almıştım, en son çıkan..o da bana öyle kurudu gibi gelmişti..tamamen şans bence..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

O zaman eskimiş ürünleri hiç satabiliyorlar. Keşke değiştirme şansımız olsaydı. :(

senem dedi ki...

nedense maybelline tüm ürünlerini beğeniyorum rimmel konusunda da çekinmeden deneyebiliyorum :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails