21 Haziran 2011 Salı

NYX Krem Allıklar ve ELF Stipple Fırça

Bu krem allık olayı süpermiş... İnanılmaz doğal duruyorlar ve çok rahat dağıtabiliyorsunuz. Ciltle çok rahat bütünleşiyor. Renkler resimde görüldüğü gibi. Sadece garip bir şekilde ortadaki rengi tam alamadım. Kendisi solundaki pembenin koyu hali. Yani elinize sürünce çok açık renkli gibi gözükse de kabındaki renki yüzünüzde elde edebiliyorsunuz. Bulursanız kesin alın derim. Fiyat-Performans süper!!!

ELF'in stipple fırçası ise mükemmel. Ne dökülüyor, ne yamuluyor. Uygulama başarısı da süper. Fiyat-Performans müthiş. Yani her aynı görünen fırça aynı performansı sergilemiyor, buradan bunu anlıyoruz. Mesela Coastal Scents'in artık satılmayan ama daha önce uzun bir zaman satışta olan stippling fırçası gerçekten çok kötü. Fiyatı da 7,95$ idi.

Allıklar tanesini 4.45$+vergi (şuradan)
ELF Fırça tanesini 3$+yol  ödeyerek aldım ABD'den.


11 yorum:

tubiss dedi ki...

artık alamayacak olmak kötü yaa :(

Makyaj Güncem dedi ki...

keşke swatchları da görseydik

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

hemen ekledim :)

yıldız dedi ki...

acaba bu siteden nyx lerden alsak türkiye yazıyor gönderi ülkesi olarak sanki strawberry e karşı hınçları varmış gibi geliyor bu dikkatden kaçar gibi geliyor ne dersiniz?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bu konuda birşey diyemem maalesef :( bir fikrim yok...

Mertör dedi ki...

şimdi ben tam kavrayamadım, yasağa rağmen nasıl geldi bu güzellikler senin eline?

Mertör dedi ki...

hayır ben de istiyorum, o bakımdan :))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Kargo ile Türkiye'ye gelmediler. Ben internetten alıp abd ye yolladım, amcam buraya gelirken getirdi. Ben oraya gittiğimde de çoğunlukla internetten alışveriş yapıyorum. Bir de amcamlara yük olmadan alışverişin en kolay yolu bu. Sipariş ermiyorum, para yollamıyorum. Direk buradan işlemimi yapıyorum ve ellerine paket ulaşıyor.

legendneverdies dedi ki...

elf ın pudra ve alık fıracsından bend ıstıorum sma maalesef hem yasak hemde ing yeterlı degıl yasak kalksa bile.duydunuz mu bılmıyorum,elf turkey dıye bı ıste cıkmıs elf urunlerını satıyor.15 tl fırcaalar.acaba sahtemi?bı fıkrınız varmı?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

sahte değildir ama resmi site de değil büyük ihtimalle...

legendneverdies dedi ki...

makyaj malzemesi değilde belki fırça alınabılır.daha onceden almış,stoklamıs olabılılrler suresı geçme ihtimali yuksek bu yüzden.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails