28 Haziran 2011 Salı

Oriflame Yüz Temizleme - Masaj Aleti

Gönül isterdi daha erken yazabileyim ama en azından 1 haftadır kullanıyor olmak istedim.

İşin püf noktası doğru yükselikte titreşimle yüzdeki kan dolaşımı hızlandırarak cildi tahriş etmeden temzilyeicilerin ve nemlendiricilerin etkisini arttırmak. Kan dolaşımı el ve ayak başta olmak üzere vücudun dar ve çıkıntılı kısımlarında zordur. Bu yüzden kışın el ve ayaklar, buun en çabuk üşüyen ve ısıtmanın zor olduğu bölgelerdir. Mesela selülitten de kurtulmak için kan dolaşımını hılnadırmaya çalışırız. Kan dolaşımı hızlanırsa vücuttaki yağ yakımını da hızlanır ve kanın içeriğindeki yararlı maddelerde vücuda daha hızlı yayılır. Böylece siyah noktalarımızdan da kolayca kurtuluruz ve yine artan kan dolaşımı ile cildimiz de sıkılaşır. Yani normalde kanın zor gittiği bölgelere masaj ile kanın akışısını hızlandırmış oluyoruz.

Yani sadece dönen fırçalı aletlerden uzak duruyoruz. Cildi devamlı ve hele ki yüksek hızla cizen birşey istemeyiz. Hatta Clarisonic'i benzersiz kılan ise titreşimli olması. O yüzden Oriflame'in bu ürününü alırken performans açısından hiç tereddüt etmedim.

Kötü yanı fırçalı ucunun olmaması ve süngerli ya da herhangi bir şekilde yedek uçlarının satılmaması.

Güzel yanı ise suda kullanılabilmesi, şık dizaynı ve en önemlisi 2 farklı titreşim hızı seçeneği sunması. Ama dikkat edin, suda kullandıktan sonra kesinlik kurutun, yani nemli oratamda bırakmayın. Malum elektronik.

Ürünü ilk kullandıktan sonra bile cildinizin daha sıkı ve elle temizlemelere göre daha yumuşak bir cilt ile karşı karşıya kaldığınızı fark edeceksiniz.

Burkulan ayağıma bile masaj başlıklarından biri ile masaj yaparak ödemini de azalttım. :)

Özellikle fiyat-performans olarak kesinlikle alınması gereken bir ürün. 20TL gibi bir fiyata aldım.

Aşağı yukarı 1 senedir satılıyor ama sanırım artık katalogdan tamamen çıkacak. Geçen yaz gibi idi sanırım, emin değilim, sezon üünü olarak çıkmıştı.

Oriflame ürünlerini geliştirirken ABD 'de ki kozmetik modasını takip ediyormuş. O yüzden bu tip ürünlere rastlamak sık sık mümkün oluyor. Ancak bu masaj aleti daha ne kadar satışta olur bilemiyorum. Eğer almak istiyorsanız 2gün içinde son bulacak Oriflame indirim katalogundan siparişinizi verebilirsiniz.

3 yorum:

buket dedi ki...

geçen yazıya da yorum bırakmıştım sonradan hatırladım ki bende bu tarz bir alet var büyük masaj aleti yanında ücretsiz verilmişti tamamen aynısı masaj başlıkları da dahil olmak üzere o zamandan beri kullanıyorum süngerli başlığı temizleyicim ile siyah noktalarımda hafif de olsa azalma oluştu çok mutlu oldum ben genelde ıslatmamaya çalışıyorum işim bitince başlığı çıkarıp yıkıyorum kalan kısımlara su değdirmiyorum =)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Masaj aleti satan yerlere de bakmak lazı o zaman. Her an güzel bir ürünle karşılaşabiliriz. Süper! :)

buket dedi ki...

yalnız senin de dediğin gibi tek bir problem var o süngeri değiştirmek istiyorum ama yedeği yok =(

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails