23 Haziran 2011 Perşembe

Yine bir Alışveriş : Oriflame

Yeni çıkan yaz koleksiyonun duş kremleri bir harika. Her an tatlı niyetine yiyebilirim. Bu alışverişimde beni en çok heyecanlandıran Clarisonic benzeri tüz temizleme masaj aleti. 4 gündür hem temizleme hem de nemlendiricimi sürmek için kullanyıroum ve sonuçtan çok memnunum. Kan dolaşımı böyle birşeymiş arkadaşlar, resmen daha sıkı bir cildiniz oluyor.

Pek sevgili el kremlerimden yine stokladım.Tatil için de güneş koruyucu da sepete atıverdim. Yaşasın alışveriş :)

5 yorum:

buket dedi ki...

clarisonic benzeri aleti merak ettim çok acaba sudan zarar görmeyen kılları hassas ciltler için uygun bir alet mi? bende almak istiyorum bu tarz bir ürün tchibo?? 'da var ama onun fırça başlığının kıllarını pek sevmedim bunu deneyebilirim bir de fiyatı nedir ? siyah noktalardan çok şikayetçiyim acaba onlarda da azalma oldu mu?

Selen dedi ki...

yüz temizleme aletinin fiyatı ne kadardı, çok güzel bişeye benziyo :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Fiyatı 20TL. 3 masaj başlığı ve 1 sünger başlığı var. Fırçalı değil. Dönen fırçalıları sevmiyorum. Clarisonic de fırça var ama o da dönmüyor, titreşimli bunun gibi. 4 gündür kullandığım için siyah noktalar için birşey söyleyemeyeceğim. Şöyle 1 ay geçsin yazarım ama indirim katalogunda var. Çıkalı çok olmuştu ama ancak karar verip alabildim yani daha ne kadar süre daha satılır bilmiyorum.

buket dedi ki...

ah teşekkür ederim sanırım deneyeceğim eğer kaldırılmazsa tabii mesela fan fırça eyeliner fırçası falan vardı hep kalkmış onlar sen satıyordun sanırım acaba temelli mi kalktı onlar biz alamadan

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

açılı eyeliner kalktı ama belki girer çünkü kalem fırça da kalkmıştı ama yaklaşık 6-7 ay sonra tekrar girdi ya da girecek(önümüzdeki katalog sanırım) fanfırça kalkmamıştı ama ürün çok diye her kataloga komuyorlar. Bu sıralar yeni allık ve bronzer fırçası çıkardılar, belki sezona göre değiştiriyorlardır.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails