31 Mayıs 2011 Salı

Alışveriş-Haul: Oriflame ve Yorumları

Efenim bu aylık alışverişimin ilgi çekici kısmı bunlar. Krem delisi olarak artık yazmasam da olur diyorum çünkü hep aynı kremleri görmek çok sıkıcı olacaktır. :p

Bacak kremini henüz 1 kez kullandım, bir yorum yapamayacağım. Kuru şampuanı da ne zamandır istiyordum. Gayet güzel. Kokusu ağır ama saçlarımda olduğu için rahatsız etmiyor.

Göz kalemi bildiğimiz yumuşak, kalıcı bir göz kalemi. Hoş olan yanı rengi ve ambalajının güzelliği. Resimde pek belli olmuyor ama çiçekli falan çok iç açıcı.

Esas söz etmek istediklerim ruj ve göz farı.

Ruj katalog ile alakasız. Renk hiç beklemediğim bir renk çıktı. Şimdiye kadar gerek internet olsun gerek katalog ile alışveriş olsun hem renk tahminlerim doğru çıkmıştır ama bunda yanıldım. Bu kadar da farklı olamaz yaaa... Katalog ile gerçek renk arası bu kadar fark olamaz. Boşu boşuna para verdim. Az da değil 15TL gibi bir fiyatı var.Paletlerine koyduğu renk ve kaliteyi böyle tekli rujlarında yapmıyorlar sinir oluyorum. Zaten kokuları ayrı bir olay. Oriflame'den alınmaması gereken tek şey ruj. Ya da testerı yoksa hiç bulaşmayın. Yapısı güzel. Yumuşacık ve diğer Oriflame rujlarına göre hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var.

Far ise orta kalite. Zaten 5-7TL gibi bir fiyata aldım. Pİgmentasyon orta. Aslında parmağınızla bakınca renk iyi çıkıyor ama swatch için koluma sürünce pek renk vermedi resimde de görüldüğü gibi. Kısacası be yeni çıkan tekli farları almasanız da olur.


10 yorum:

Eva dedi ki...

Ben de kuru sampuani cok merak ediyorum, canim, ise yariyorsa alayim ben de :)

Hmm, ruju begenmedigine uzuldum, genelde ben cok severim Oriflame rujlarini, ozellikle Power shine'lari. Bunu daha denemedim ama :/

Kalem de cok cici ^^ gule gule kullan hepsini:)

sevda s. dedi ki...

Ruj da güzel gözüküyor ama, mercan gibi.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler canım :D simli ya da frost yapıda olan rujlarla aram iyi değil. krem yapıda rujları alayım diyorum onlar da böyle çıkıyor. sonunda dellendim :p

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

evet tam mercan rengi. bebek pembesi diye arayıp zaten olan bir renk çıkmtı ki o olan rengi de kardeşime vermiştim...

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kuru sampuandan memnunmusun.
ben ankarada temsılcı bulamıyorum ya.
almak cok istiyorum ama

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben memnunum. gel ben kayıt edeyim seni :D

zayiflamamlazım dedi ki...

kuru şampuana benimde çok ihtiyacım var, oriflame avon gibi değil, benim etrafımda satan hiç kimse yok nedense. Aldıklarını güle güle kullan canım.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :) dediğim gibi sadece alışveriş yapmak için istersen kayıt edebilirim. iş için yapmak isteyenlere pek yararım dokunmaz da :) internetten 2dk. tık tık. kayıt kampanyaları falan oluyor ve kayıt ücretini bana ödemiyorsun. Direk ilk siparişine ekleniyor.

Modavesaire dedi ki...

tatlım rujun adı ne? çok merak ettim..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

"Pink Cloudburst" her ne kadar parlak bir coral rengi olsa da böyle bir ismi var. :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails