24 Haziran 2011 Cuma

Watson's Duş Fırçaları

Sadece 4.99TL olan bu güzelim fırçalar hem ayrılabilen sapıyla hem de kuvvetli kıl yapısı ile selülitler için birebir. Yani daha fazla baskı uygulamak istediğinizde sapını çıkarıp arkadaki aparatı sayesinde elinize takabiliyorsunuz. Peeling ya da kese yapmaya benim gibi üşenenler kesin denesin. Yosun özlü Oriflame sabun ile ve Bim'den aldığım biberiye özlü sabun ile süper gidiyor.

Bu iki sabun da masaj sabunu olarak satılıyor ama ben fırçama sürüp öyle kullanıyorum. Şimdiden 2 sabun bitirdim. Haftada 3 kez bu fırça tellak gibi fırçalıyorum kendimi :)

İndirimde kendilerini 3TL gibi bir fiyata almıştım. Daha önceden kendime aldığım fırçadan annaneme ve anneme de aldım. Tavsiye ederim. Duşunuzun vazgeçilmesi olsun kesinlikle...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlar iyiymis bak, insan sirtinida rahatca keseleyebilir :D

Adsız dedi ki...

ben de aldım bu fırçadan dediğin gibi baya etkili ama yaptıktan sonra beni kaşıntı tutuyo :))

http://verry-merry.blogspot.com

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

kaşıntı iyidir :) kan dolaşımı artıyor demektir...

reyhane dedi ki...

Merhaba,bu konuda at kılından yapılan fırçaları övüyorlar ya?Bunlar at kılından mı?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

üzerinde yazmadığına göre at kılı değildir. kıl yapısı hakkında ürünün kağıdında bir bilgi yok...

Adsız dedi ki...

beni de kaşıntı tutuyooorrr:)))demekki iyi..ama benim fırçamın sapı çıkmıyor:(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

fırçanın olduğu yerde eline takmak için şerit kısım var mı? var ise çıkması lazım :(

Adsız dedi ki...

hakkaten, baktım çıkıyormuş sapı çok sağol..sevindim valla ..
oğluşum bile, onu uzun görünce anne bizim klozet fırçamız vaaaar diyordu:))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :) ne demek :)

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

Sanırım bu tarz fırçaları bacaktaki batıklar için falanda kullanıyorlar bende bir deniyim (:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails