28 Haziran 2011 Salı

Tatile Çıkarken Çantama Hangi Kozmetik Ürünlerimi Atıyorum

Bu az almaya çalıştıklarım. O lazımdı bu lazımdı derken yine bir ton ürün etti. Tabii ki yaz olunca güneşten korunma daha da fazla bir önem kazanınca çeşit çeşit güneş koruyucular da çantalarda yer kaplıyor.

Makyaj malzemelerinde ise sıcak tonlu renkleri tercih ettim. Aslında soğuk renklere bayılsam da "ammaaan  bu sefer modaya uygun takılayım yeee" dedim. Çantamın vazgeçilmezi ürünlerden de seçtiklerimle makyaj çantam da tamamlandı. Scott Barnes'ın mini minnacık ama hiç bitmeyen krem allığı, Benefit likit aydınlatıcı, Oriflame ruj,  Too Faced far bazı, Everday Minerals mini boy pudram, vs. vs.... Mayaj temizleme için ise Walgreens mendillerimi alacağım. İçinde 3 tane falan kaldı. Tailde makyaj yapmayacağım, sadece İzmir'e inince yapacağım için bu kadarı yeter de artar bile.

Fırçalarım ise tabii ki ELF Naturel serisinden seyahat setim. Kendisine ba-yı-lı-yo-rum!!!

4 yorum:

Aslı dedi ki...

Tatile az zaman kalınca başlık hemen ilgimi çekti :) Acaba bu elf fırçalardan sipariş versem gümrüğe takılır mı merak ediyorum aslında, tam makyaj malzemesi sayılmaz deyip sınırı geçirirler mi...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Benim anladığım kadarı ile sık ülkeye girişyapan markaların ürünleri kolay takılıyor. victoria's secret,çilek gibi. ama yine de risk almış olursun. ben cesaret edip de almam.

Bilgentolis dedi ki...

oyyyyyyyyy elf fırçalar ne kadar güzel görünüyo ya :( istiyorum onları :(

Cansın Ekşi dedi ki...

fırçalara bayıldım ya.Beyaz beyaz ne de saf görünüyorlar :)

visnetadindaa.blogspot.com

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails