18 Mart 2011 Cuma

Yağlı Saçlara Hızlı Çözüm : Wella Sytem Professional Regulate Tonic

Uzun bir süredir çabuk yağlanan saçlarımdan şikayetçiydim. Yağlı saçlar iin şampuanlar da pek işe yaramayınca Strawberry'e bir bakayım dedim. Maile gelen indirimlerden birini değerlendirip Wella'nın bu ürününü aldım.

Türkiye'de nerede satılıyor bilmiyorum ama sanırım kuförlerde bulunabilir. Ben 30,50TL'den aldım çilekten.

Saçlarım 1 gün zor dayanıyordu. Şimdi 2 gün rahat dayanıyor.
Kullanımı  çok kolay.
İlk kullanışımda etkisini gsterdi.
Saçlarım ıslakken saç diplerime uyguluyorum.
Cilt toniği gibi suulu bir yapıda.
Kokusu idare eder. Parfümlü değil, yani daha çok ilaç gibi kokuyor.

Yağlı saçlarından çekenlere kesinlikle öneriyorum. Mükemmel bir ürün... :)

3 yorum:

Dee Makeup dedi ki...

Merhaba, ben de yağlı saçlar nedeniyle yaz kış her gün duş alan biriyim. Eğer işe yarıyorsa bu ürünün kulu kölesi olurum :) Paylaştığınız için çok teşekkürler.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ne demek :D 1 gün uzatttı ya ömrünü saçımın, mutluluktan üçüyorum. 1.günün sonunda ya da 2.günün başında yağdan kafam acıyordu şimdi evden çıkmadığım ki malum tez yazıyorum çıkamıyorum, 3. gün bile saç derim rahat ama 3 gün ben zor dayanıyorum. Yıkamamaya çalışıyorum evdeyken. Aslında bu ürünü almadan evvel o kadar yıkamayıp acı çektim ama banamısın demedi hiç işe yaramadı. Strawberry unuttunuz bizi mesajı ile indirim göndermese bakmak aklıma bile gelmemişti. İyi ki göndermiş iyi ki almışım.

üzüm kuşu dedi ki...

tam benlik saçları birkere alıştırdın mı kurtaramıyorsun yağdan yağ aslında besliyor saçları ama yağlı kafayla kim dolaşmak ister ki sokaklarda:) denemem lazım saol canım:)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails