9 Mart 2011 Çarşamba

Banyomda Hangi Ürünler Var?

Kardeşimle banyomuzda severek kullandığımız marka ve ürünlerini fikir olsun diye fotoğrafını koyayım dedim. Benim yağlı ve kepekli uçuşan saçlarım varken, kardeşimin boyalı ve kuru saçları var.

Kardeşimden farklı ben cilt ürünlerimden bazılarını da banto yaptığım sırada kullanıyorum. Bunlar;

Dermalogica  "Daily Microfoliant" arındırıcım
Oriflame "Fairness Sabun" renk ve leke açıcı temizleyici
Clinique "Facial Soap" yüz temizleme jeli

Gliss şampuanımı çok sevdiğimi ilk yazılarımda söylemiştim. Bunun dışında son 1-2 aydır Bioblas şampuan kullanıyorum ve saç dökülmem gözle görülür şekilde azaldı.

Kepek derdi de binince üstüne bir de Clear ekledim.

Kardeşim Pantene kullanır senelerdir. Artık hesaplayamıyorum, o kadar. Yeni çıkan "Sentez" serisinin de maskesine bayılmış. 3 tane alıvermiş. Kendisi tavsiye ediyor.

Ben Saç maskesi olarak saçlarım kedinden geçtiği zamanlarda Oriflame kullanıyordum ve acayip memnundum. Artık saçlarım yapı değiştirdiği için ne maske ne de saç kremi kullanıyorum.

Garnier'in BlowDry Perfector'ünü kulllanmıştım ABD'deyken ve o gün bugündür inanılmaz yağlı. Muhteşem bir ürün ama normal saçlarda yağlanma yapıyor ya da en azından bana yaptı.

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails