21 Mart 2011 Pazartesi

Istanbul Shopping Fest nedir? Fest midir?

Sevgili hocamın bir yazısını okumanızı tavsiye ediyorum. Bu konuda yazmış. TIK TIK (evet hocam yine ben :D)

Ben açıkçası festivallik hiçbirşey görmedim. Festival gece bilmem kaça kadar açık kalmak ise bu kaç müşterinin işine yarayacak merak ediyorum.

Hediyeli alışveriş yok, elle tutulur bir indirim de yok. Ancak saat akşam 8'den sonra 1-2 yerde minnacıcık bir indirim.

Evet indirimler geç saatlerde başlıyor. Her mağazada yok ve her alışveriş merkezinde de yok. Yani şu marka indirim yapıyor deniyor ama o marka sadece tek bir mağazasında indirim yapıyor. Bu da genellikle İstinye Park ve Bağdat Caddesinde belirli günlerde mevcut.

Ben ilk gün çıkmıştım ama yok indirim görmedim maalesef. Zaten festivale katılan mağazaların kapılarında festivalin logosunu görüyorsunuz. Logo olmasına rağmen indirim beklemeyin heryerden. Sadece açığız diyorlar geç saate kadar. İndirim olan yerlerde akşam indirime başlayacaklarını söylediler.

Mesela YKM sadece birkaç markada 2. ürüne indirim yapıyor. Bir de seçili kozmetik ürünlerinde %20 indirim var ki saat 8'den sonra başlayacaklarmış.

Kendime sırt çantası bakıyordum, az da indirim olsa alacaktım çünkü lazım ama almadım. Pazardan falan almayı düşünüyorum çünkü uygun fiyatlılar ve sırt çantamın düz siyah olmasından başka istediğim artistik bir özelliği yok. Bol gözlü büyük siyah bir sırt çantası.

Kısaca bu alışveriş festivalinden pek birşey beklememek lazım. Olsa da 1'er gün belirli yerlerde olup bitiyor maalesef. O da olsa da olur olmasa da. İndirimi geçtim, eğlenceli bir yanı da yok.

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails