9 Mart 2011 Çarşamba

Oriflame Fairness Seri

Ben serinin şu gördüğünüz kremi dışında losyon olanını da kullanmıştım. Toplamda 6. tüpteyim sanırım. İlk çıktığından beri kullanıyorum.

Evet ben bronz olmasyı sevmeyen biriyim. Bir de sivilce lekeleri, güneş lekelerigibi durumlar için oldukça uygun fiyatlı bir seri.

Sabun sanki arındırıcıymış gibi oldukça derin temizleme sağlıyor.

Losyon yağlı ciltler için çok uygun. Hemen emiyor ama ben yaşlandığım için :p kremine terfi ettim. Geceleri yatmadan evvel serum üstüne uyguluyorum. Kullandığım birkaç serum var, onları da yazacağım.

Temiz cilde uygularsanız sünger gibi emer kremi cildiniz.(çok güzel devrik cümle de kurarım)

Yedeğimi de alırım :D

Fiyatlarını tam olarak hatırlamıyorum ama indirimli sabun 3TL falan Krem ise 6TL falan oluyor.

Not: Otomatiğe bağladım, yazdıkça yazasım var. Blog kapatılması bunalımında yazmayınca içimde birikmiş. Parmaklarım tıkır tıkır çalışıyor, anlatamam. Ultra hiperaktif bir moddayım. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

7 yorum:

. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FashionAndMakeupFreak dedi ki...

o mini olandan anneme almıştım. 3-4 kez elimdeki yara izlerine sürdüm ve gittiler. hala inanamıyorum.

Mertör dedi ki...

Hahahah yorum yazmaya da beklerim o zaman FashionAndMakeupFreak'çiğim :))
Bu arada şaka bir yana aynı durumdayız, ben de hiç durmadan yazmak istiyorum, ama takip edebilenlerin sayısı yasak yüzünden azaldığı için pek de hevesimi alamıyorum.
bu yasakçılar bence çok kötü kalpliler.
bizi epey üzdüler.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

her yazını okuyorum ama yorum da yapmak lazım. malum artık çok azız :_( ühüüüüü... ama en son beyaz çikolataları ve fincanlı(kahve de olabilir,çay da) görünce akşam akşam moralim bozuldu. insanın canı çekiyor ama :D yam yam yam...

Mertör dedi ki...

hahahah arada benim de gözüme takılıyor, bir de ben çin işkencesini çok severim, ondan gidip d&r'dan lezzet, sofra falan alıyorum kendime. bir de utanmadan yatmadan evvel okuyorum onları :D çile.

caramel dedi ki...

Bu losyonu ben aldım ama hiç kullanmadım. İşe yarıyor mu ya da tam olarak ne yapıyor acaba? Kullansam mı?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Aydınlatıcı ve renk açıcı. Ben bronzlaşmadım bu ve güneş koruyucu sayesinde. Özellikle bronz olmayı sevmeyenler için ideal. Genç ciltlerde sivilce ve güneş lekelerine de iyi geliyor.Cildin doğal orjinal rengine getirir :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails