18 Mart 2011 Cuma

Kontakt Lens Nereden Alınır?

Ben senelerdir Lens Market'ten alışveriş yapıyorum. Çok memnunum. Sizin de öğrenip benim gibi sorunsuz alışveriş yapabilmenizi istedim hazır yeni siparişim de gelmişken...

Ben 4-5 sene Night&Day kullandım. Çok memnundum ama lisans tezim sırası kurumaya başlayan gözlerim bilimsel hazırlıkta tmamen kuruyunca Air Optix'e döndüm ve 3 senedir de bunu kullanıyorum. Elimdekiler bitince denemek istediğim 2 lens daha var. Contact Day 30 Air ve Air Optix Aqua.

En sevdiğim solusyon Opti-Free ancak tam da benim gibi az uyuyan ve bilgisayar başında zamanını geçirenlere Baucsh-Lomb yeni bir solusyon çıkarmış. Ben de derdime deva olacağını okuduğum bu solusyonu Opti-Free solusyonum bitmişken alayım dedim.

İsmi "Bio True" Ben Tekli yerine şu setten aldım. Tek kelimeyle muhteşem. Ambalajı da muhteşem. Acayip içim açılıyor. Bir de HD görüyorum çok mutluyum. Resmen lensim sınıf atladı.

Opti-Free ya da Bio-True'dan başka solusyon kullanmayın. Şu an ikisi de benim için 1 numara ama ambalajının güzelliğinden dolayı Bio-True alacağım bundan sonra. Vaadettiklerine göre Bio-True'nun daha uzun bir konfor sağlayacağını düşünüyorum. Bakalım. Henüz yeni kullanmaya başladım...

Bunun dışında firmanın;
Müşteri ilişkileri süper!!!
Fiyatlar süper!!!
Her alışveriş Hediyeli ve yanında ucuz alınabilecek fırsatlar!!!

Başka bir yere gitmenizse gerek yok.

Kargo ücreti de Türkiye'nin her yerine Yurtiçi Kargo ile bedava ve kapıda ödeme seçeneği de mevcut!!!

7 yorum:

Unknown dedi ki...

güle güle kullan :)
lenlserini gözlerinde duruşunu görmek isterim mümkünse paylaşırsan sevinirim...bende bir lens severim solotıca tercih ediyorum..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben renkli lens kullanmıyorum canım. uzağı göremediğim için takıyorum :(

Merve dedi ki...

Tam da lens ve markası arayışı içinde olduğum bi zamanda bu postunuzu okumam süper oldu.Tavsiye ettiğiniz siteyi araştırıyordum zaten.Çok teşekkürler post için:)

Anlatan Taş dedi ki...

Merhaba, benim de lenslerle başım belada. 6-7 sene önce acuvue 2 kullandım..bi gece gözlerimde yapış yapış olunca çıkarıp attım, aonra yaralar, alerjiler, bitmek bilmeye kuruluklar..yıllardır kullanmıyordum hiç.. daha 2 hafta önce acuvue oasys'le tekrar başladım..ama gün içinde bilgisayarın başında olduğum için kesinlikle kullanamıyorum..yarım saat içinde bakamaz oluyorum ekrana..bu bahsettiğiniz solüsyonu deneyeceğim, bir arkadaşım daha tavsiye etti..ama ben bir de lensleri sormak istedim..yukarıda birkaç öneriniz var gerçi ama belki hangi türü olduğundan falan da bahsedersiniz.. teşekkürler paylaşım için..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bence oncelikle doktora gorunmende fayda var. alerji var ise kesinlikle doktorun tavsiyesi ile hareket etmelisin. ancak lens daha cok kisiseldir. yani benim gozume iyi gelen sana kotu gelebilir. bu durumda iyi yorumlara sahio olan lensleri denemek lazim. mesela ben senelerce night&day kullandim. mukemmeldi ancak lisans tezimle birlikte baslayan bilgisayar kullanimimin uzunlugu gozlerimde kuruluk yapti. 1 sene lens kullanmadim ve 1 sene sonunda "air optix aqua" kullanmaya basladim ve oldukca memnundum. Zeiss cikti en yeni olarak ve vaadettiklleri mukemmeldi. Menun kalani da cok olunca denedim ancak hic memnun kalmadim. Benim icin en iyi lens simdilik air optix. bunun disinda acuvue denemek istiyorum ancak o da 15 gunluk.

Ben gozlerimin kuruluktan kurtulabilmesi icin duzenli goz yasi kullaniyorum. Zaten sik goz kirpmaya calisip, goz yasi kullanmaktan baska caremiz yok kuruluk icin. Ve tabii ki Bio True ya da Oti-free solusyonlarini ve uygun lensleri gece cikartmak suretiyle kullanarak.

Unknown dedi ki...

Ben www.lensoptik.com.tr den alıyorum piyasaya göre çok ucuz geldi bana

Unknown dedi ki...

Lensi hiç internetten almayı düşünmemiştim. Yeni kapılar açtı zihnimde bu yazı :) Ben acuvue kullanıyorum ve aşırı memnunum :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails