17 Mart 2011 Perşembe

Dosya: Göz Kalemleri

Tüm göz kalemlerimi swatch yapıp karşılaştırayım dedim, yenileri de koleksiyonuma katılmışken.

Siyah göz kalemleri resimdeki sırasıyla:

Flormar Waterproof Eyeliner "101"
Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil "Zero"
Avon Ultra Luxury Eyeliner "Black"
Make Up For Ever Aqua Eyes "10"
MAC Power Point "Engraved"
Avon Dual Ended Eye Liner "Black - Turquoise" (turkuaz kısmını fotoğraflamayı unuttum :p)
Oriflame Eye Intensity "Chestnut Brown"
Sephora Eyes Pencil "211"
Sephora Eyes Pencil "209"
Elf Brightening Eyeliner "Plum"
MAC Technakohl Eyeliner Kajal "Auto-de-Blu"
NYX Eye-Eyebrow Pencil "922 Baby Pink"
NYX Auto Eye "White"

Önermediklerim: ELF ve NYX göz kalemleri. Kesinlikle almayın. Değmez 3 kuruş tasarruf ki NYX zaten çok süper ucuz da değil ELF gibi... Bu kalemler sert yapıdalar. Elf ise renk dahi vermiyor. Parça parça dağılıyor.
Diğerleri birbirinden güzel ve kalıcı... Son zamanlardaki favorim ise Urban Decay Zero yu rastgele sürüp fırça ile dağıtmak. MakeUpForEver ise dağıtınca griye dönüyor. Diğerleri aynı.
Oriflame, Urban Decay, Make Up For Ever ve MAC power point, yağ gibi yumuşacık. Diğerleri de yumuşacık ama bunlar onları geçer.



Not: Benim Avonların hepsi ABD Avon. Türkiye'den hiç almadım. Türkiye'deki muhtemelen Tarım Bakanlığı Onaylı ki orada biraz durmak gerekiyor maalesef. Benim Tarım Bakanlığı onaylı olanlara güvenim pek yok. Oriflame Sağlık Bakanlığı onaylı. Sağlık Bakanlığı onayına daha çok güveniyorum. Ben Oriflameci değilim yengem Avon yapıyor ama ABD'de ben de Oriflame'e üye oldum malum farklı farklı markalar kullanmayı seviyorum. Türkiye Avon hakkında birşey diyemeyeceğim maalesef :(

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails