19 Mart 2011 Cumartesi

NARS "Day and Night Palette" Swatches

Pek muhterem New York ganimetim :D ABD'den alıp üstelik te indirimden alıp kullanmak gibisi yok. 2009 yılbaşı kolaksiyonundan.

Renkleri çok kullanışlı olduğundan sıkılmadan kullanacağım bir palet. Yapıları simlilerde sertleşirken diğerlerinde oldukça yumuşak bir yapıya bürünüyor. Hepsi pigmentli. Sadece simlileri ıslak ugulamazsanız ya da uyguladıktan sonra çok fazla karıştırma ve dağıtma yaparsanız simler uçup gidiyor ve mat bir far sürmüş gibi oluyorsunuz.

Benim cildim açık renkli olduğundan ben genel olarak bütün renkleri beğendim ama koyu tenlilerde pemb olan göstermeyecektir çünkü oldukça açık bir pembe.

Koleksiyon ürünü olduüu için bulmak mümkün değil. Olursa da uçuk fiyatlarda oluyor. Benim gibi ABD'ye yolunuz düşerse outlet mekanların köşesinde bucağında gözünüz olsun. Her an herşey çıkabilir :)

Beğendiğiniz renklerin birçoğunu da 2'li ya da tekli hallerde de bulmak mümkün.

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails