22 Mart 2011 Salı

Nails of the Week - Haftanın Tırnakları : Flormar "011" ve "U12"

Flormar'ın 011 rengi bahar için muhteşem bir renk. Essie'nin "Eternal Optimist" renginin muadili diyebiliriz. Renk tanımı için nude pink ya da muted pink diyebiliriz.

Ben çok beğendim. Sürümü çok güzel. Yapısı biraz ince olduğundan 3 kat sürdüm ama inanılmaz çabuk kurudu her kat. Dalga dalga olmadan da çok rahat sürdüm. 2-3 gün dayanıyor sonra uçlardan silinerek çıkıyor ki bu iyi bir özellik çünkü parçalanıp koarak dökülen ojeler gibi insanı olur olmadık zamanlarda pis tırnaklarla baş başa bırakmıyor.

Sol elimin yüzük parmağına da Miracle Color serisinden U12 numaralı ojeyi sürdüm. Çok güzel bir pembe simli mürdüm eriği rengi. Mükemmel. Yapısı, kalıcılığı harika.1 hafta hiç bozulmadan tırnakta kalıyor ve daha sonra uçlardan hafif hafif silinerek çıkmaya başlıyor.

U12 resimlerde 011'in üzerine sürmüş halde görüyorsunuz. Tek başına da böyle duruyor.

1 yorum:

Merve dedi ki...

çok güzel ya 011 rengi.en yakın zamanda bulabilirsem alıcam.teşekkürler.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails