11 Mart 2011 Cuma

Wishlist

Ne zamandır aklımdaydı. Bloglar kapandı stresi ile gözümü birçok şeye diktim. Üzerine ne zamandır isteyip te sahip olamadıklarım da eklenince böyle bir liste çıktı ortaya;

1- Hem okçuluk hem de kılıç - eskrim dersleri almak.




2- O kadar gittim geldim abd.lere ama her seferinde olmayan meşhur Naked Palette'i almak.


3- Gidemedim çünkü gidersem amcamların da hesabını ödemek istediğimden ve kişi başı 50$ olmasından dolayı henüz gidemediğim bir medieval restauranta gitmek. Türkiye'de var mı?



4- Yeni bir allık

Karar veremedim ama MAC'ten alacağım. Aslında MAC'ten birkaç renk tskıldı kafama ama hangisi diye karar veremedim.

Well Dressed, Dame ya da daha sıcak alt tonlu ama süper açık günlük bir renk...



5- Yeni Zelanda'ya Shire'a Hobbit Köyü'ne tatile gitmek.


6- Makyaj sabitleyici sprey. Birçok marka var malum. Hangisini alayım diye karar veremedim tam ama sanırım bulunabilirliği ve fiyatlarının yurtdışına göre nomal olması sebebiyle şunu alacağım;



7- Ejderha dövmesi yaptırmak istiyorum ama ben hayatta cesaret edemem ya. Bakalım sol üst koluma dev bir ejderha hayali yerine sol bileğime minik bir ejderha ile de yetinebilirim :)

7 yorum:

Bilgentolis dedi ki...

Ben tam bir dragonlance ve lord of the rings fanatiği olarak bu postunu bayılarak okudum. Shire'da yaşamak isterdim bir ömür boyu. Telefonumda bile melodim yıllarca lotr shire müziğiydi. Hey gidi, bi başka sevdim bu postunu :D

Stil Direktoru dedi ki...

ilk defa bu kadar farklı bir wl gördüm olsun hepsi şeker

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür ederim Edacım, Bilgencim :)

ben raistlin'im. az da olsa kesici aletlerim de mevcut her ne kadar birçoğu mektup açacağı olsa da bir tane çok pis doğrayan büyücü hançerim var. Aslında aragorn un kılıcını da almıştım ama dev boyutta yaptıkları ve ben de hiç ölçülerine bakmadan aldığım için abd de kaldı sonra da oradaki bir arkadaşıma hediye ettim :_(

buket dedi ki...

bu yazıya yorum yazmaktan geçemedim..
wl'e bayıldım sıradışı şeylere ve bu bloğa ve de blog yazarına !:) zaten bayılıyorum bende bunu üzerine düşündüm de ben ne isterdim diye listenin en üst maddeleri italyanca+fransızca öğrenmek aşçılığımı geliştirmek ve sporun yer aldığı hayatıma geri dönmek olduğunu gördüm dövme meselesi ise benim de kanayan bir yaram:D çok istiyorum acıdan hiç korkmuyorum ama ben maşallah o kadar maymun iştahlıyım ki doymam veya sıkılırım diye korkuyorum ama yaptıracağım bu kesin
bu arada FMF'i facebook veya twitterda göremeyecek miyiz hiç acaba??
yazılarına bayılıyorum lütfen devam et:))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Çok teşekkür ederim Buketçim :) Ben de dövme konusunda aynen böyle düşünüyorum ama 5-6 senedir tek istediğim bir ejderha ama yine de çekiniyorum ya sıkılırsam diye. Bir de 1500TL yi gözden çıkarmam lazım :_( Aslında hayalim Miami In'e yaptırmak :D Bakalım. Planlarım var hayatımı belli bir düzene oturrtuktan sonra :D aaah ah!!!

Yakın bir arkadaşım daha yeni Kadıköy Negatif te yaptırdı. Burada da sadece orada yaptırırdım. 2 arkadaşım da orada yaptırdı. Biri yapanın da arkadaşı ama işte, cesaret 8)

Twitter kullanmıyorum. Onun nedenleri de çok uzun :) Facebook sayfasını düşündüm bu blogspot kapatılmasından sonra ama tezimde belirli bir rahatlığa erişene kadar açmam herhalde. Bir de beni orada kim takip ederki diye de düşündüm açıkçası...

Bakalım, gün ola harman ola...

Aslı "TILSIM" Palabıyık dedi ki...

ilk defa benim kafada bi makyaj blog yazarı görüyorum. ^_^

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

benim orta dünya-fantastik dünya saplantım ile anneciğime Eowyn'nin kahve rengi korseli kıyafetini diktirmişliğim vardır. Sadece elbiseyi bluz olarak diztirdim altına korse ile aynı kahve tonundan ve kumaşından etek diktirdim.

Daha giyilebilir olsun diye. Hatta karpuz kolu gömleğin bile üzerine giyiyorum ama zayıfken giyiyordum. Kilo alınca korseli kıyafetler çok kötü duruyor.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails