19 Mart 2011 Cumartesi

Make Up For Ever "HD Powder" Pudra

Hep söylerlerdi çok güzel diye haklılarmış. Yapısı nişastayı andırıyor. Ben makyajım bittikten sonra tüm yüzüme geçiveriyorum. Yumuşacık bırakıyor cildi. Hatta yumuşacık lafı az bile kalır. Bebek cildi gibi pürüzsüz ve süper yumuşak yapıyor.

Resimde gördüğünüz yarım boy, yani 5gr. Tam boyu 10gr. ve 30$. Bu yarım boyunu Sephora'larda 15$'a bulabiliyorsuz.

Ben yarım boyunu alıyordum ki yılbaşı setinin indirimde olduğunu görünce seti aldım. Setin içinde tam boy Aua Eyes siyah göz kalemi, tam boy smokey lash maskarası, göz makyaj temzileyicisi bulunuyordu ve 40$ ödedim. (Bu söylediğim bütün fiyatlara %8-9 vergi ekleniyor daha sonra)

Bu küçük boyu da oldukça uzun zaman gideceğinden bulursanız kesin alın derim. Her makyaj severin bir kere de olsa kullanması gereken bir ürün.

Gözeneklerimi tıkamadı ve yağlanma da yapmadı ki ben karma bir cilde sahibim.

Biterse kesinlikle bir daha alırım.


Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails