1 Mayıs 2011 Pazar

Makyaj Örneği : Yeni Günlük Makyajım

Bu sıralar artık hep elim aynı makyaja gidiyor. Farklılaştırmak istediğimde ise renkleri daha fazla uyguluyorum. Sadece MAC 217 muadili Coastal Scents fırçam ile yapıyorum. 217 şeklinde herhangi bir fırça olur. Sigma gibi.  Ben de artık bu 3 fırça da var.

Tabii ki bu makyaj için elinizdeki herhangi bir far fırçasını da kullanabilirsiniz ama ben bu 217 şekilli fırçalara elim gidiyor şu sıralar. Önceleri de 224 gibi ya da daha yuvarlak crease fırçalarına elim gidiyordu. Hangisi kolay geliyorsa onu kullanın.

Bu makyajda en favori paletim olan 2009-2010 yılbaşı paletini kullanıyorum. Smokey eyes olan. Resimde sağdaki TIK TIK

Göz pınarlarımda aydınlatıcı yok. Bu resmi akşam çektim, makyajı sabah yaptım. Biraz dağılma var. Kaş altıma ve göz pınarıma Stila'nın "wheat" adlı farını ssürüyorum. Tüm yüzümde de kullandığım favori aydınlatıcım olur kendileri. Onun içinde şuraya alayım, tık tık

Kirpiklerim için öce ayıran bir rimel (Fresh-Supernova) sonra da suya dayanıklı olması için başka bir maskara sürüyorum.(Tarte-kirpiklere zarar vermeden 4 gün çıkmıyor, iyi bir makyaj temizleyici ile temizlemediğiniz sürece)






4 yorum:

tubiss dedi ki...

ışıltılarına bayıldım çok doğal ve güzel olmuş :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

tenk yu daltum :p

geeveezee dedi ki...

cok güzel olmus :)) ben niye yapamıyorum böyle makyaj ya :((

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

gel ben yaparım sana :D hihihihi...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails