10 Mayıs 2011 Salı

UNE Kozmetik Ürünleri

Haftasonu Marmara Forum Boyner'de gördüm. Aslında yetişebilseydim Cuma günü toplantısına da gidecektim ama Boyner'de inceleyebildim sadece. Pudra ve farlarına baktım. Kremsi ve pigmentli ancak yayana kadar biraz dağılıyor. Hani böyle swatch yarken bazı yerlere fazla bazı yerlere az gelmiş gibi olur ama bir iki kere üzerindn geçince renk tam oturur, işte öyle. Keşke toplantıya gidebilseydim ve daha sağlıklı bilgiler toplayabilseydim.

Une doğal ve organik makyaj ürünleri; Boyner İstinyePark, Boyner Marmara Forum, Boyner Çiğli Kipa ve Boyner Ankamall Mağazaları’nda satışa sunuluyor. Diğerlerinde şu an yok. 

Standı ise biraz geri planda kalmış. Ürünlerin ambalajlarısade ve standı da sade ve ambalajı ile aynı renklerde olduğu için biraz sönük kalıyor. Bir de standı inanılmaz küçük. Gözden kaçması muhtemel. Gidin bir mıncıklayın derim.

Dünyaca ünlü seçkin kozmetik markası Bourjois Paris tarafından geliştirilen UNE, Türkiye dahil olmak üzere 21 ülkede satılıyor. Doğal ve organik formüllerle makyaj olanağı sağlayan UNE; cilde, sağlığa, doğal güzelliğe ve çevreye saygılı bir marka. Ürünler, dünyanın en önemli tarım denetim şirketi ECOCERT tarafından % 98 - % 100 oranında Doğal Kozmetik veya Organik Kozmetik Sertifikası’na sahip. UNE ürünleri paraben, petrokimyasal yağlar gibi içerikler, genetik yapısı değiştirilmiş organizmalar, sentetik renklendiriciler ve kokular içermiyor. Üretim aşamasında hayvanlar üzerinde test yapılmıyor. Dermatolojik ve oftalmolojik tüm testleri yapılan UNE’un ambalajları da çevreye saygılı olarak tasarlanıyor.
Doğal güzellikle kusursuz makyajı buluşturan UNE’un renk paleti doğal renklerden oluşuyor.  Sentetik renklendiriciler kullanılmadığı için ürünlere  doğal mineraller renk veriyor.  UNE ürün yelpazesinde 4 fondöten, 1 renkli nemlendirici, 1 pudra, 1 allık, 2 concealer,  3 göz kalemi, 1 kaş kalemi, 3 far, 3 maskara, 3 ruj ile 1 parlatıcı serisi olmak üzere 23 kategoride ürün ve doğal fırçalar bulunuyor. Toplamda 173 çeşit ürün Boyner Mağazaları’nda Türk kadınlarının beğenisine sunuluyor.  


UNE’un cilt ürünleri, kullanıldığında çıplak ten hissi veriyor. Her cildin renk tonuna ve cilt tipine uygun ürünler, doğal içerikleri sayesinde gözenekleri kapatmıyor, cildin nefes almasını sağlıyor, gün sonunda kalıntı ve birikme yapmıyor. UNE ürünleri, cilt kusurlarını  kamufle ederken maske görüntüsü oluşmasını engelliyor. Doğal ve makyajsız bir ten görünümü yaratan fondöten pudra, concealer ve allıklar aynı zamanda cilde bakım da yapıyor.


Maskaradan göz kalemine ve farlara kadar uzanan geniş göz makyajı koleksiyonu, keskin olmayan yumuşak çizgiler ve renklerle gözlerin doğal güzelliğini ortaya çıkarıyor. Doğal saç, göz, cilt, dudak renkleri ile uyumlu tonlar, doğal güzelliği ortaya çıkartıyor ve belirginleştiriyor.
Ruj ve parlatıcıdan oluşan dudak ürünleri, ince dokularıyla dudakta ağırlık hissi yaratmıyor. Dudakları renklendirirken cildi besliyor, bakım yapıyor ve nemlendiriyor. Dudaklar doğal bir şekilde parlaklığa veya matlığa kavuşuyor.

 

1 yorum:

monika dedi ki...

türkiye'ye gelmiş olmasına sevindim, ben belçika'da görmüştüm bundan, fondötenini anca elimde deneyebilmiştim ortalıkta ayna olmadığı için, dolayısıyla pek bir şey anlayamadım ama organik oluşu ve organik bir ürün için uygun fiyatlı oluşu (15-18 euro arasıydı fondöten yanılmıyorsam) hoşuma gitmişti. umarım türkiye'de makul bir fiyata satarlar da deneyebiliriz.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails