10 Mayıs 2011 Salı

Alışveriş - Haul: Haftasonu Alışverişi "WD, Oriflame, Lush,..."

Her ne kadar Carrfour'da tüm kozmetiklerde 1 alana 1 bedava kampanyası olmuş olsa da pazar günü gittiğim için hiçbirşey kalmamıştı. Diğer yerlerin aksine en iyi kampanya bu idi. Nivea ürünleri ise %50 indirimdeydi. Ben dudak ve yanak ürünleri sitediğimden ve bunlar da kalmadığından elim boş döndüm.

Neutrogena makyaj temizleme mendilleri aldım sadece kampanyadan. Bir de  Pantene'nin bu paketini görünce onu da kapıverdim.



Lush'a ise sonunda uğradım. Bilgen'nin Lush alışverişlerini göre göre sonunda ben de Lush'landım :) Elime aldığım sabun 100gr. idi ama satın alacağım zaman onun yanındakini almışım, o da 100gr.ın üzerinde olunca ki ben de hiç dikkat etmedim, biraz fazla ödemiş oldum. Üzüldüğüm nokta o karamelli kısmının olmayışı oldu :(



Geçen ay Oriflame'den alışverişi abartınca ancak aşağıdakileri alabildim.


Bir de Watson's dan şu asetonu aldım. Kokusuz, daha doğrusu aeston kokusunda. Parfümlüleri sevmiyorum ve ayrıca rengi de mavi. İçimi açıyor :)



Bu da biricik harddiskim :) Wstern Digital. Ceptelefonu büyüklüğünde. Ben 500GB'lık aldım. Gönül isterdi 1TB alayım ama pahalıydı. 2TB'lik çıkınca direk onu alırım. 159TL'tye Saturn'den aldım. Vatan ve Darty'de de fiyatları da böyle. Başka yerlere hiç bakmayın bile.

6 yorum:

Eva dedi ki...

Cok guzellermis, gule-gule kullanin:) Peki Lush'i nerden aldiniz? Magazasi nerde var?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

İnternet sitesinden görebilirsin. İstanbuıl Şişli Cevahir AVM de var. tAksim'de vardı ama kapanmış.

Bilgentolis dedi ki...

güle güle kullan hepsini :D inşallah beğenmişsindir honeyin kokusunu :D durdukça biraz değişip daha da güzelleştiğini farkettim, onu da söyleyim :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler :) beğenip beğenmediğimi yazacaktım bak unutmuşum. Tüm sabunlar içinde en iyisi. Odamda açık bir şekilde duruyor. Bütün odam honeyiwashedthekids koktu :) Islak olduğu iin kurutup banyoya götüreceğim ve evet durdukça daha çok sevmeye başladım.

Modavesaire dedi ki...

canm rujun rengi ne ? yani tam adı ? memnun musun ? ben de oriflame in hiç rujunu almadım merak ediyorum da.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Rujun rengi nude pembe ile toz pembe arası sıcak tonlu bir pembe ve adı da "sweet pink". Çoooook güzel bir renk ama kokusu herkese güzel gelmeyebilir. Oriflame'in rujları farklı kokulara sahip, o yüzden deneyip görmek gerek. Yapısı yumuşacık ve pigmentli. Yazısını da bugün yarın koyarım canım...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails