26 Ağustos 2010 Perşembe

STILA Farlarım

Bende bir Stila takıntısı oluştu. Aklımda bazı palet  alma planları yaparken "by Heh" bloğundan Handeler Satıyor satış bloglarında 8'li Stila paleti görünce hemen atladım tabii ki... İşte aldığım palet ve tüm Stila farlarım swatcları...

Artıları + ;

- Tamamına yakını müthiş pigmentli
- Yumuşacıklar
- Toz gibi dağılmıyorlar
- Kullanımı çok kolay

Eksileri - ;

- Tek eksisi var o da kokusu. Aslında kokusuz olanların sahip olduğu o garip kokusuzluk bu.

Bu palet "Handeler Satıyor" dan aldığım palet...

Bunlarda benim sahip olduklarımla birlikte tüm Stila farlarım...

Bu da Allık




New York tatilime giderken yanıma bunları alacağım... :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

bende inanılmaz seviyorum stila farlarını. stila farlar ve estee lauder farlara asıgım!

Tannesi dedi ki...

Çok güzellermiş, güle güle kullan. Çok kocaman duruyorlar, sahiden o kadar büyükler mi?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler... :)
2,6gr. lar. gerçekten dev boyutundalar :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bloguna bayıldım izlemeye aldım seni cnm bende beklerim sevgıler ;)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

zaten izlemedeyim :) teşekkürler :)

makyajblogum dedi ki...

Stila'nın farlarını bende çok seviyorum...Bu resimlerdeki farların bir kısmı bende de var, ben günlük makyajımda kahverengi farları tercih ediyorum, Stila'da da süper renkler var :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails