17 Mayıs 2011 Salı

Markafoni'de Bioxcin ve Bioder İndirimde

Kesin bir uğrayın. Ben siparişimi verdim bile. Üyeliği olmayanlar için TIK TIK

Lazer epilasyon maalesef cinsel organ üzerinde tehlikeli ve yasak (kardeşimin müstakbel eşinin babası kadın-doğum doktoru) O yüzden tüy azaltıcı kullanmaktan başka çare yok. Bacak ve koltuk altına ben de lazer uygulatacağım ama diğerine hayır.

Bioder Serum'u çok kez kullandım ve çok memnunum. Kardeşim de oldukça memnun... Kesinlikle tavsiye ediyorum...

Bioxcin  Serum'u ise saç dökülme problemi olmasa da babam kullandı. İleriye yönelik saç bakımı olarak senede 1 kez alıyoruz. Babalar günü hediyesi olarak da denk gelmiş oluyor. Ben bu iki serumu kapıverdim. Bir de bugüne özel 10TL hediye çeki vermişler ve 75TL üstü alışverişe kargo bedava...

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails